Zavřít recenzi

Isuzu Trooper 2.6 MPi AUTOMAT

“Rarita s automatem.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: 2600 
  • Stav km při koupi: 200 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 18 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 6.2
Auto jsem koupil za 25000,-, chtěl jsem levného offrouda a vzhledem k tomu, že už léta jezdím jen s automaty, tak jsem hledal v inzerátech jen podle tohoto kritéria. Narazil jsem na Troopera. Jak jse později zjistil, byl to snad jediný automat v celé střední Evropě. Auto bylo ze Švýcarska.

Trooper jel i 140km, ale samozřejmě hukot jak blázen. Automat byl skutečně spolehlivý, řadil perfektně, čtyřrychlostní, elektronický. Mělo to dokonce tempomat! Nevyznám se moc po motorické stránce, s motorem jsem nic nedělal. Pravděpodobně však nějaký problém být musel, protože auto začalo z ničeho nic žrát 20litrů. Nakonec jsem ho po krátké době prodal, já vůl jen za 36000,-, když vidím ty ceny těch vraků, co se prodávají, mohl jsem dát nejmíň za 50. I ten zájem tomu odpovídal.

Další důvod prodeje byl, že jsem zjistil, že řazení pohonu 4x4 manuálně by pro mně nebylo, i když se dají koupit automatické volnoběžky za pár tisíc. Auto se mi za ty peníze líbilo, ale prostě pro běžný provoz nebylo a stejně jsem jezdil s Mazdou. Přesto musím uznat, že oproti stejně starým konkurentům typu Pajero nebo Patrol bylo technologicky výrazně vyspělejší.

Automat elektron. 4rychl. s ekonomickým a power režimem, tempomat a samozřejmě ten 2,6MPi motor byla v dané době pro offroad vozy špička.

Závady a opravy na autě

Z ničeho nic začalo žrát z původních cca 13 i víc než 20l.
<
Přejít na standardní verzi stránky »