Zavřít recenzi

Škoda Favorit 136 L

“Spĺňa očakávania.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1300 
  • Stav km při koupi: 126 000 km 
  • Stav km nyní: 128 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto som zakupil v marci a mozem povedat, ze som celkom spokojny. Neberiem ho ako stroj na desiatky rokov, mozno este tri-styri rocky vydrzi.

Interier: priestorny... vo vsetkych smeroch.. absolutne nemam problem s najdenim pohodlnej pozicie pri riadeni. Vnutorna vybava je velmi labilna, v kuse nieco drnci, klepe. Hnede plasty su fakt oldschool. Sedacky su priemerne, ale neboli z nich chrbat. Odkladacie priestory - len skrinka pred spolujazdcom (a este velmi prakticka stvorcova policka uprostred pristrojovky, ako stvorena na mobil, zuvacky a pod.)

Exterier: favorit je tradicnym zjavom na nasich cestach, nikto ho ani nezaregistruje, to dost vyhovuje. Exterier je funkcionalisticky. Karoseria koroduje - vsade, ale hlavne blatniky, podbehy, zadne dvere a pod...

Motor, prevodovka, brzdy, napravy:

Motor je v pohode, v urcitom spektre otacok (2000-3000) je celkom tichy, v podstate vyuzivam spektrum 1700-3000 vo vsetkych situaciach.
Prevodovka - pri radeni treba prekonavat urcity odpor, co mi vyhovuje. Pri radeni 5-ky mozte "nahodne" chytit povabnu spolujazdkynu za koleno:-)))))))) V meste treba citlivo narabat so spojkou a plynom hlavne pri rozbiehani sa.
Favorit brzdí:-))) Nie sú to jedovky, ale da sa. Koroduju bubny.

Jazdne vlastnosti a prevadzkove vlastnosti:

Komfort na rozbitych cestach dost slaby - nenadarmo sa mu vravi rebrinak. Inak celkom spokojnost, ak cloveku nevadi citlivost na bocny vietor a celkovo pocit, ze ide akoby na tykadlach. Auto sa celkovo chova predvidatelne a neutralne. Nie je to nic na zavodenie. Spotreba 50/50 mesto/mimo: 7l

Celkovo:

Nenarocne auto pre nenarocneho vodica, pohodova doprava z miesta A do miesta B, lacne diely, prijatelna spotreba, nizka cena, vie to kazdy opravit, velky vnutorny priestor. Zatial som spokojny.

Závady a opravy na autě

Obcas klepne homokineticky klb hlavne pri plnom vytoceni pri parkovani...

Inak nic + korozia.
<
Přejít na standardní verzi stránky »