Zavřít recenzi

Citroën Xantia Break 1.8i 8V

“Super auto za málo peněz.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.8i 8V 
  • Stav km při koupi: 140 000 km 
  • Stav km nyní: 152 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.2
Chtěl jsem zkusit hydrauliku a nemohu si na ni stěžovat. Jsem jedním ze spokojených uzivatelu a pro ty, co jsou nahrane zkuste stranky xantiaclubu..

Motor neni žádný zázrak a moje další auto - xantie break 2 bude určitě 16V nebo nejlepe HDi v plné výbavě... za 10let staré auto v plné výbavě (4el. okna, 2airbagy, ABS, kůže, vyhř. sedačky, el. okna, klima,...) dát 60tisíc jen proto, že se češi bojí hydrauliky...

Nevím jestil by při stáří 10 a více let byla vhodná ACTIVA nebo HYDRAKTIV.. asi bych se bál, ale obyč je zkrátka super....

zavazadlový prostor - nádhera

mám PP, takže spotřeba 7km vesnice - město 9, dálnice 7, max. rychlost 200 - 13 litrů. město 10-11

i v maximální rychlosti krásně drží

velmi dobře odhlučněná

LEVNÉ DÍLY

mám ji v kůži takže maximální komfort na sedačkách..

díky spojenému brzdovému, servo a pružícím systému dokonale brzdí... (když mohutně zabrzdím, tak náklonem auta na přední nápravu se zvýší brzdný účinek... besrovnatelné s ostatními)

vychytaná ruční brzda s podvozkem - nezapadnete

opravy zvládnete doma, např. čidlo ABS nepotřebuje diagnostický restart...

mám sportovní pneu 195/50 R15 takže sedí jak přibitá..

velmi jednoduchá přední náprava´= + na opravy

Závady a opravy na autě

Předchozí (první český, 2 celkově) majitel na auto zřejmě 3 roky nesáhl... takže:

kosti ... 300kč

hydraulika: proplach, LHM, koule,.... 4.000kč

rozvody 6.500kč

čidlo ABS ... 1.000kč

diagnostika .. 500kč

čeká mě klima - není medium
<
Přejít na standardní verzi stránky »