Zavřít recenzi

Škoda Felicia Combi 1,9 D LX

“Levný ,praktický,a spolehlivý automobil.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1896 diesel 
  • Stav km při koupi: 133 387 km 
  • Stav km nyní: 134 052 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 14 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5-5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.4
Nedávné, ne příliš potěšující okolnosti (krádež předchozího automobilu) mě donutily, abych si pořídil nový, resp. ojetý vůz. Volba byla jasná, musela to být Škodovka. K mé dieselové Felicii Combi sem přišel docela náhodou.

Zprvu jsem se zdráhal koupit, neboť sem na dieselovou motorizaci neslyšel slova chvály. Jenže slovo dalo slovo a netrvalo dlouho a už jsem seděl uvnitř a kochal se čistým a zachovalým interiérem, obrovským zavazadelníkem ale i celkovým vzhledem, který napovídal, že tato dáma na tom nebude vůbec špatně.

Následně přišla chvíle pravdy. Nechal jsem si nastartovat motor. A........no řeknu vám, neznělo a nezní to tak špatně jak zlý jazykové tvrdí.... Motor naskočil na první krátké otočení klíčkem a samozřejmě bez plynu. Byl jsem naprosto uchvácen zvukem hladce běžícího dieselu bez sebemenších záchvěvů či kolísání otáček. Po tomto a následné zkušební jízdě se mé pochybnosti rozplynuly jako pára nad hrncem a s majitelem jsme si "plácli". Mám toto auto už skoro čtrnáct dní a až na výše uvedené mouchy jsem spokojen. Orientační spotřeba se pohybuje okolo 6-7l/100km město a 4-5,5l/100km mimo město.

Navíc dynamika mi přijde více než slušná. Když vezmu v potaz, že to byl vlastně první pokus s dieselem, myslím, že se tohle auto docela povedlo. Jak říkám, na sportovní jízdu tohle auto není, ale prakticky, úsporně a rozumně myslícímu řidiči tohle auto udělá velkou službu,hodně radosti a to vše za minimum peněz.

Velmi doporučuji všem, kdož chtějí levný praktický a nenáročný automobil!
Navíc pro všechny rejpaly, tohle auto sice není "raketa" ale 150 jsem pokořil snadno a stejně rychle jako kolega ve Felicii 1,3 MPi hatchback!!!!! Navíc maximum kroutícího momentu leží pěkně dole, o čemž si může Váš Tuning Car nechat jen zdát......a co to znamená?? Nemusím tak často řadit, jelikož tento motor má skvělý zátah i na 4. rychl. stupeň, při rychlosti 40 km/h.

Závady a opravy na autě

Samozřejmě, jako asi každý ojetý automobil. Mohu však zodpovědně říci, že se spíše jedná o tzv. "mouchy". A ty je třeba vychytat. Konkrétně se jednalo o uvolněný tlumič vibrací na pravé poloose, povrzávající klínový řemen a malou prasklinu na nádobce pro kapalinu servořízení.

Jinak sem s tímto vozidlem naprosto spokojen!
<
Přejít na standardní verzi stránky »