Škoda Felicia škopík
“Údaje k původnímu stavu spokojen.”
- Rok výroby: 2001
- Typ motoru: 1800
- Stav km při koupi: 75 245 km
- Stav km nyní: 115 600 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
3 roky
- Průměrná spotřeba: 7 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Kladné, nemohl jsem si ztěžovat, jinak u ojetiny samozřejmě záleží na štěstí a jak se předchozí majitel k vozu choval. Jinak si myslím , že jsou to vozy vcelku nenáročné a spolehlivé až na pár nedostatků, zejména koroze lemů a zadních dveří.
Jinak to jde.
Závady a opravy na autě
Píši o své Felicii s motorem s původním obsahem 1,6 litru. Vůz byl dovezen z Německa velmi slušně vybaven a v perfektním stavu. Jedná se o verzi kombi. Vůz byl vybaven lepšími sedáky,má klimatizaci, el .okna, airbagy, abs, vyhřívané sedáky, el zrcátka ..atd...a sedáky jsou v kůži. Jedná se o verzi Laurin a Klement. S vozem jsem byl maximálně spokojen, ale po roce používání jsem se rozhodl pro tuning. Tuning vozu trval skoro dva roky, musím upozornit, že se jedná o velmi zdařilý tuning vozu a nyní s ním jezdím pouze na srazy.
Vůz je kompletně předělaný. Vůz pohání motor 1.8 turbo známý z octavií a passatů, jeho výkon je zvýšen na 165 kW--změřen na brzdě. Je moc hezké , když na dálnici někdo začne předjíždět mojí feldu..musím říci , že se to nechá poznat pouze ze zadní části, že se jedná o felicii..ze předu opravdu vypadá dost drsně. Právě v tom je to hezké, pak ti co na felicie machrují se potom nestačí divit co to právě předjeli za bourák. Jak , ale říkám, vůz má kompletně překopaný a upravený podvozek a všelijaké výztuhy , jiné nápravy a pérování.
Dokáže atakovat hranici 250 km/h. To pak čumí i majitelé bavoráků , mercedesů , když jim to nandá felicie. Jedná se ale pouze o koníčka a s touto károu jezdím opravdu zřídka. Prostě nesmí se jí nikdy nic stát Je to takovej rodinnej miláček, který slouží spíše na obdiv. Jinak jezdíme Octavií tdi 103 kW. Jinak člověka těší obdiv lidí, mám hodně nabídek od lidí ,kteří by jí okamžitě koupili, ale já jí nikdy neprodám, jen pokud by bylo nejhůř. Pro informaci..celková cena za úpravy překročila částku 340000- kč, do které není zahrnuta pořizovací cena původního ojetého vozu (96000). Měl jsem daleko větší nabídky k prodeji mého vozu, které překračovaly výrazně tuto částku, ale když člověk něco tvoří sám a používá svojí fantazii a plno strávených hodin okolo vozu tak to opravdu jen tak neprodá.
Nejvyšší nabídka byla kolem 900 000 kč. Musím ještě dodat, že i interiér vozu je zcela jiný než původní, těžko by jste zde hledali felicii.