Zavřít recenzi

Renault Thalia 1,2 Authentique 16V

“Žádný zázrak.”
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 1,2 16V benzín 
  • Stav km při koupi: 3 km 
  • Stav km nyní: 15 150 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 5.6
Po prvním roce provozu mohu říci, že mě vozidlo nijak zvlášť ani nenadchlo, ale zatím ani nezklamalo. Má sice velký objem zavazadlového prostoru, ale na rozdíl od hatchbacku se do kufru nevejdou objemnější a rozměrnější zavazadla, a to ani při sklopených zadních sedadlech, protože je za zadními opěrkami sedadel pevná přepážka.

Navíc u přípravy na rádio chybí úchyty pro reproduktory, je tam pouze 1 plastový protikus pro uchycení vlastního reproduktoru namísto všech 4. Já to chápu tak, že si tímto opatřením Renault přímo vynucuje, aby se autorádia montovala do vozu pouze v jeho servisech, protože instalace t ř í dalších plastových protikusů vyžaduje demontáž čalounění dveří, což je dost náročná záležitost, alespoň, co se týká zpětné montáže již zmíněného čalounění.

Závady a opravy na autě

V průběhu provozu vozidla do první garanční prohlídky se projevila závada ruční brzdy. Ruční brzda zabírala na posledním stupni. Teď po garanční prohlídce a dotažení zabírá na předposledním stupni,pche!

Dnes mi začala svítit kontrolka airbagu při jízdě. Po nastartování sice zhasla, ale při jízdě se opět rozsvítila, nevím, čím to je. Vozidlo je ještě v záruce, ale do servisu, kde jsem byl na garančce se mi vůbec, ale vůbec nechce!Tak drahou garanční prohlídku jsem u felicie nezažil.

Kdybych věděl, co mě čeká, tak jsem si přinesl vlastní olej a lepší než ten, který mi do motoru nalili ve značkovém, a tudíž drahém, servisu. Musím jenom doufat, že se u vozidla nebudou vyskytovat závady ve větší míře. Doplatím leasing a vozidlo prodám a zase se nejspíš vrátím ke Škodě.

Jinak nevím, co bych tak k vozu měl více psát. Nechal jsem se strhnout cenou vozu a nepomyslel jsem na ceny náhradních dílů a ceny za hodinu práce ve značkovém servisu. Příště si raději připlatím za novou, nebo ojetější Škodu, na kterou je dostatek náhradních dílů za přijatelnější ceny a taky je velmi široce zastoupena síť značkových opraven této značky.
<
Přejít na standardní verzi stránky »