Zavřít recenzi

Ford Focus Combi

“Kdyby nebylo koroze tak si ho koupím znovu.”
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.8 TDDi 
  • Stav km při koupi: 165 000 km 
  • Stav km nyní: 197 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.6
Za celou dobu kromě poruchy čerpadla (zijištěno při startu) mě auto nenechalo nikde stát. Auto má dobré jízdní vlastnosti a je prostorné.

V zatáčkách se sice naklání, ale drží dobře stopu (zřejmě vlivem víceprvkové zadní nápravy). Sedačky dobře nastavitelné ani po 600 km nebolí záda. Na umístění prvků v interieru si chvilku musíte zvykat, ale vše je po ruce. Výbava slušná včetně rádia s CD changerem, 4x airbag a manuální klimatizace.

Co se týče spotřeby tu moc nesleduji. V porovnání se Škodou Octavia 66 kW se mi zdá i akcelerace téměř stejná. Motor je pravda trochu hlučnější a je nutno ho držet v otáčkách. Nejhorší chybou kvůli, které bych auto jako ojeté nedoporučil je koroze. Najít auto, které bude po šesti letech bez garážování zcela bez koroze bude podle mě problém.

Poměrně hodně se špiní i zadní okno, ale tuto vadu má více automobilů. Zanesený EGR ventil, o kterém jsem četl v recenzích se neprojevil.

Závady a opravy na autě

Při 170.000 km výměna čerpadla nafty (cca. 10-15 tis. Kč). Nefunguje otevírání zadních pátých dveří klíčem. Auto lze otevírat pouze z auta tlačítkem (zničený zadní zámek). Nefunkční dálkové ovládání.

Jinak běžné výměny tlumiče a přední kotouče (2x), rozvodový řemen. Značná koroze lemu zadních pátých dveří i zadních dveří. Rovněž za předními koly pokud nejsou osazeny zástěrky.

Nyní se v zatáčce začínají ozývat bouchvé zvuky (asi nutná výměna stabilizačních tyčí).
<
Přejít na standardní verzi stránky »