Zavřít recenzi

Mercedes-Benz Sprinter 315CDI

“MB uz nie je znackou kvality.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 2200 
  • Stav km při koupi: 15 km 
  • Stav km nyní: 20 200 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.8
S autom sa velmi dobre jazdi, vyhlad, komfort, ergonomia, proste skvele auto. Otoci sa na "fleku", lahko sa ovlada, vykonu to ma az moc (150k), plna vybava uz v serii, ABS,ASR,ESP,brzdovy asistent a kto vie este akych skratiek, klima, elektrika..proste parada. Jazdne vlastnosti skvele. Spotreba do 10l/100km.

Avsak, kontrolka teploty motora u MB asi neexistuje, nesvieti osvetlenie spinaca svetiel, ze na co, ked ho signalizuje kontrolka v budikoch. Nastavenie sklonu svetlometov tiez nie je osvetlene. Spodna cast zrkadiel pre mrtvy uhol, je len rucne nastavitelna. (Fiat mal vsetko v el.)

Ak je to auto ale prazdne, tak si rovno mozem zapriahnut "rebrinak". Skace, bucha, no hroza. Ale ak je nalozene, na rovnej ceste oaza. Sedadlo uzasne spracovane! Ani po 1400km ma nic nebolelo.

Len tie kazdotyzdenne zastavky v servise kvoli horeuvedenym porucham. Cloveka to strasne nas... ked da za auto cez milion a stale nieco nie je tak ako ma byt. Zamiloval som sa do toho auta a asi preto sa ho nedokazem zbavit. Keby sa to nestalo, uz davno ho oplieskam o hlavu predajcovi.

Takze z toho auta mam zmiesane pocity.
PS: predna naprava je hroza, peklo na zemi. Na nerovnostiach mi vytrhava volant z ruk, trasie sa cely aj s volantovou tycou a vtedy sa stava auto dost nebezpecne. Z prednej napravy som totalne sklamany. Mozno po odstraneni horeuvedenej chyby na riadeni sa toto vsetko zmeni. Uvidime

Závady a opravy na autě

Jasne ze ma, bucha predna naprava, menili sa reparacne sady do brzdicov, buchot od brzd prestal ale od napravy pokracuje. Menilo sa cele riadenie (ze vraj) min.tyzden servisak zistil ze su vybite tycky riadenia 20 000km!!!

Hrkot z motoru, vymenili sa sponovacie kladky, remen, servopumpa, ale hrkot pokracuje..dokonca sa zacal prenasat uz aj do kabiny zo spodnej casti pri pedaloch. "Spieva prevodovka na 6tke pri zatazi 80-90km/h a pri 130-140km/h a na 5tke pri 80km/h.

Menilo sa kardanove lozisko lebo skripalo uz pri 10 000km. Trasu sa zrkadla. Su ulozene v plastovych ozub.prevodoch ktore maju volu. Na vymenu su zrele vadne snimace teploty a objemu nasavaneho vzduchu -ukazala diagnostika. ze neboli pocitane na teploty okolia 40 "C.
<
Přejít na standardní verzi stránky »