Zavřít recenzi

Peugeot 406 Break

“Na dlouhé cesty nepovedený.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1.8 
  • Stav km při koupi: 126 000 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 6.0
Vozidlo je prostorné včetně dostatečného místa na všech sedadlech a v zavazadlovém prostoru. Pravdou je, že se plasty v zavazadlovém prostoru snadno ušpiní.

Co mi vadilo byly příliš měkké sedáky. Vždy po ujetí delší trasy mě bolely záda. Ani o jejich bočním vedení není možno téměř hovořit. Co se týče jízdních vlastností mohu doporučit. V zatáčkách auto drží perfektně stopu vlivem víceprvkové zadní nápravy. Problém jsem měl osobně pouze v zimě rozjet se na ujetém sněhu i se zimními pneumatikami s naloženým autem do kopce (zřejme je motor poměrně lehký).

Další věcí, která mě neskutečně rozčilovala bylo, že přesto, že auto na volnoběh téměr nebylo slyšet, při 130 km/h točilo 3000 ot./min. a to nebylo zrovna příjemné pro mé uši. Jednou se mi v zimě v mrazu stalo, že po otevření dveří a zavření dveří, zůstala klika zacvaklá a v první zatáčce se dveře otevřely (možná špatnou údržbou zámků).

Co jednoznačně musím pochválit jsou automatické stěrače a to, že se nešpiní zadní okno. Kombi v černé barvě vypadá impozantně ale tuto barvu nikomu nedoporučuji a to ze tří hledisek. Je na ní vidět prach, v létě na kapotě neudržíte ruku a večer je Váš vůz snadno přehlédnutelný.

To potkalo i mě a byl to jeden z důvodů prodeje vozu.

Závady a opravy na autě

Rozbitá klapka cirkulace vnitřního a vnějšího vzduchu. Vylámou se zuby v pohonu klapky. Cvaká v palubce u spolujezdce a motůrek běží pořád. Vybije se baterie. Jelikož ta moje už nevydržela nabíjení musel jsem kupovat novou.
<
Přejít na standardní verzi stránky »