Zavřít recenzi

Škoda 135 GLi

“Díky bohu za export pro kapitalisty.”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1289 742.135Bendix 
  • Stav km při koupi: 103 000 km 
  • Stav km nyní: 110 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 roky
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.2
to je na dlouhý lokte.Zrychlení naprosto brutální maximálce z mírnýho kopečka nestíéhal tachometr,na rovince cca170km/H v kusezrychlí z jakéhokoliv stupně,nemá prodlevy a odbrý rádio má.

Motor je skvost.Je to 4000kusová série Rapidů 135 RiC a Škod 135 GLi pro zakázku do Rakouska,finksa,Anglie,USA a kanady,vyrobenou tka aby splňvoala americké exhalační normy US 83,takže to ma tvrzený sedla ventilů atd.,katalyzátor třícestný řízený S2,řídící jednotku Bendix za sedačkami,automatické cepování benzínu a zpětný odsak,automatický sytič,jednobodové vstřikování Renix a papá to pouze natural 95.Olovo nesmí.Tenle levoboček si s olovem nerozumí.Je to skvost prostě.

Evropské verze měli vínovou barvu a zámořské hnědostříbrnou v ČSSSR se nidky neprodávaly.vyrobeny byli většinou v létě 1989.Má je zvláští rokem výroby 1990 a pohonem na předek.Tedy oficiálně samozřejmně dle techničáku velkýho.S mým druhým vozem Š 130 GL se to nedá vůbec srovnat to jako ne..Strašně to ulehčuje rabnní startování.To je v pdostatě jak stříkačkovej favorit.Nikdomi to nevěří, ale vše je originákl.zajímavostí je že z těch 400ks jich je6ks včetně mojí v Třebíči cca 45000obyvatel a jen jedna má změněnou barvu na modrou.

Závady a opravy na autě

Tento vůz měl prasklé čelní sklo,jinak původní stav a nidke není zhnilá.Pouze to hodně krutě odnesl lak.

Jinak jezdí.

S tou vstřikovací jedntokou to spíš lítá. Bez prodlev.
<
Přejít na standardní verzi stránky »