Hodnocení a zkušenosti s autem
to je na dlouhý lokte.Zrychlení naprosto brutální maximálce z mírnýho kopečka nestíéhal tachometr,na rovince cca170km/H v kusezrychlí z jakéhokoliv stupně,nemá prodlevy a odbrý rádio má.
Motor je skvost.Je to 4000kusová série Rapidů 135 RiC a Škod 135 GLi pro zakázku do Rakouska,finksa,Anglie,USA a kanady,vyrobenou tka aby splňvoala americké exhalační normy US 83,takže to ma tvrzený sedla ventilů atd.,katalyzátor třícestný řízený S2,řídící jednotku Bendix za sedačkami,automatické cepování benzínu a zpětný odsak,automatický sytič,jednobodové vstřikování Renix a papá to pouze natural 95.Olovo nesmí.Tenle levoboček si s olovem nerozumí.Je to skvost prostě.
Evropské verze měli vínovou barvu a zámořské hnědostříbrnou v ČSSSR se nidky neprodávaly.vyrobeny byli většinou v létě 1989.Má je zvláští rokem výroby 1990 a pohonem na předek.Tedy oficiálně samozřejmně dle techničáku velkýho.S mým druhým vozem Š 130 GL se to nedá vůbec srovnat to jako ne..Strašně to ulehčuje rabnní startování.To je v pdostatě jak stříkačkovej favorit.Nikdomi to nevěří, ale vše je originákl.zajímavostí je že z těch 400ks jich je6ks včetně mojí v Třebíči cca 45000obyvatel a jen jedna má změněnou barvu na modrou.