Zavřít recenzi

Chrysler Voyager 2,5TD

“Pohodlný, prostorný rodinný vůz a dělník.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1993 
  • Typ motoru: 2500 
  • Stav km při koupi: 209 km 
  • Stav km nyní: 282 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

4
 
Hodnocení celkem 7.2
Od koupi vozu mě téměř všichni zrazovali, ale mě se líbilo a chtěl jsem větší auto, tak jsem si ho pořídil.
Vůz je velice pohodlný, prostorný s průměrnou spotřebou 8litrů.
1.p roblém byly světla, toto auto prostě nesvítí! světla mají plastové sklo a to je většinou za ty léta matné, takže za tmy nic moc. Já jsem do světel dal xenony a je to super.

Zanedlouho se začaly oběvovat poruchy, tak jsem musel investovat.
Přední náprava - kulové čepy, tyčky řízení, gumy stabilizátoru a kulové čepy rízení cena dílů asi 8000kč.
Větší provlém byl, že při vyšších otáčkách se auto hřálo a praskla hadice od chladiče, nevěděl jsem proč, ale pak se zjistilo, že jsou prasklé hlavy - bolest tohoto motoru :-(
Oprava hlav, výměna hydraulických zdvihátek ventilů, tyček ventilů, těsnění pod hlavou,těsnění víka ventilů...
Cena 35000,-

Další investice byla převodovka - už při koupi zlobila zpátečka - vypadávala, ale začal zlobit sinchron na dvojce.
Koupil jsem starší repasovanou převodovku 15000,- a znovu se měnily spodní kulové čepy - české silnice a hlavně Praha.

S autem jezdím opravdu dost, mám ho 2 roky a najel jsem s ním 70 000km.
Je to auto na klidnější jízdu, žádný závoďák i když motor má slušný zátah a na 5 ku jede stále nemusí se téměř řadit.

Teď jen pravidelně měním olej, vzduchový filtr a jezdím.
Do auta jsem ješte zabudoval nezávislé topení s předehřevem motoru, protože za studena je motor dost hlučný.

Myslím, že když se majitel ke svému Voyageru chová slušně, nepřetěžuje ho za studena, pravidelně mění olej a filtry, tak do něj moc peněz cpát nebude.
I přes problémy, které s ním byly, ho mám rád a myslím, že s ním ještě pár kilometrů najedu.

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil bourané a s malou poruchou motoru za 50 000 Kč.
Problém byl sehnat levné svělo ( evropský typ pro žárovku H4), nové stálo asi 8000 kč, nakonec se podařilo sehnat starší.

Kompletni oprava stála cca. 30 000,- Levé světlo, blinkr, kapota, blatník a oprava závitu v jedné hlavě.

Díly jsem se snažil sehnat starší.
<
Přejít na standardní verzi stránky »