Zavřít recenzi

Daihatsu Cuore 1.0

“Geniální autíčko do města”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 989 ccm / 1.0 l 
  • Stav km při koupi: 40 000 km 
  • Stav km nyní: 51 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 7.8
Naše Káča? Auto je to jednoduše geniální, nechápu, proč se nedováží na český trh. Zaparkujete kdekoliv, má úžasný rejd. Navíc je krátké, takže občas se dá zaparkovat místo na délku na šířku.

Další skvělá věc jsou dveře, zadní i přední se dají otevřít do úhlu cca 90°. I přes relativně velkou výšku (má větší výšku než šířku) se mi ho za půl roku ještě nepovedlo dostat do smyku, drží jako přibité. Na zadních sedadlech je tolik místa, že kdokoliv (a to i vysocí a ne zrovna štíhlí) tam nakoukl, neopomněl nám prostor vzadu pochválit. Řízení jde snadno (posilovač je seřízen akorát, ve vyšších rychlostech tuhne), brzdy reagují okamžitě, spojka je nahoře trochu tužší, poté jde lehce, řazení je lehké a přesné. Na to, že je to tříválec, je motor dobře vyvážený a neklepe příliš ani v malých otáčkách.

Spotřebu sleduji od začátku, průměr mám kolem 5,5 l/100km, z toho jezdím ze 3/4 po městě. V interiéru nic nerachtá, nevrže. Všechny ovladače jsou intuitivní a po ruce, až na seřizování výšky světel, tam je nutný cvik. A abych jen nechválil: zavazadlový prostor je tak na větší nákup, auto je ideální pro 2 na dovolenou, ale pro 4 leda na vyjížďku jen tak bez zavazadel. Okna těsní, ale při otevření se klepou s dost nelibými zvuky. Řadící páka je velmi dlouhá a řadící dráhy taktéž. Zrychlení a pružnost jsou podprůměrné, bez krutého zarytí plynového pedálu do podlahy mnoho nepořídíte (ale co chcete po tříválcovém litrásku). Zvuk motoru mi nejdřív připomínal diesel, než jsem si na něj zvykl, výrazně také pomohla výměna oleje. Velmi mi chyběl filtr na vstupu do větrací soustavy, palubní deska byla neustále zralá k čištění. Filtr mi chyběl až tolik, že jsem si vyrobil vlastní z natřikrát přeložené záclony.

A nevýhoda největší: Náhradní díly jsou buď nedostupné nebo špatně dostupné a nebo v nejlepším případě jen dost drahé. Například tlumiče - neoriginál 3500 za kus bez daně a to ještě v setu 4 ks, jinak 5000 za kus bez daně. Poloosy se sehnat nedají, budu se asi muset poohlédnout v Německu.
Jinak je autíčko perfektní a jsem s ním na 95% spokojen.

Závady a opravy na autě

Poruchy jsou něco, co se mi zatím (musím zaklepat) vyhnulo.
<
Přejít na standardní verzi stránky »