Hodnocení a zkušenosti s autem
S Prismou jsem jezdil prakticky jenom týden, ale i tak jsem si to užil, jak s žádným jiným autem. Jediné, co fungovalo opravdu dobře, byl motor, ale ten bohatě vynahradil veškeré další problémy.
Dvěstěkoňový dvoulitr s turbem nemá u aut této třídy a data výroby konkurenci, za volantem tohoto závodního speciálu se cítíte jako profesionální rally pilot, a ten pocit je opravdu jedinečný! Výborný tvrdý podvozek s náhonem na všechny čtyři kola za motorem ale vůbec nezaostává, a tak je svezení doopravdy hodně adrenalinové.
Zábavnější auto jsem nikdy neřídil, italové tímto modelem ukázali, že jejich výsledky ve všech závodních disciplínách motorsportu nejsou náhoda a pocit z řízení závodních speciálů přiblížili i veřejnosti. Spotřeba sice není zanedbatelná, tuším jezdit za 20 l/ 100 km není problém, jenže to u takového auta není údaj, který by někoho zajímal.
Designově je Prisma Integrale taky hodně povedená, agresivní hranaté tvary (koncem 80. let hodně moderní) ještě zdůrazňují rozšířené prahy či malý zadní spoiler, a auto tak má čistě sportovní styl.