Zavřít recenzi

Lancia Prisma HF Integrale

“Dokonalé svezení, nejzábavnější auto pod sluncem!”
  • Rok výroby: 1987 
  • Typ motoru: 2.0 Turbo 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 18 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 6.6
S Prismou jsem jezdil prakticky jenom týden, ale i tak jsem si to užil, jak s žádným jiným autem. Jediné, co fungovalo opravdu dobře, byl motor, ale ten bohatě vynahradil veškeré další problémy.

Dvěstěkoňový dvoulitr s turbem nemá u aut této třídy a data výroby konkurenci, za volantem tohoto závodního speciálu se cítíte jako profesionální rally pilot, a ten pocit je opravdu jedinečný! Výborný tvrdý podvozek s náhonem na všechny čtyři kola za motorem ale vůbec nezaostává, a tak je svezení doopravdy hodně adrenalinové.

Zábavnější auto jsem nikdy neřídil, italové tímto modelem ukázali, že jejich výsledky ve všech závodních disciplínách motorsportu nejsou náhoda a pocit z řízení závodních speciálů přiblížili i veřejnosti. Spotřeba sice není zanedbatelná, tuším jezdit za 20 l/ 100 km není problém, jenže to u takového auta není údaj, který by někoho zajímal.

Designově je Prisma Integrale taky hodně povedená, agresivní hranaté tvary (koncem 80. let hodně moderní) ještě zdůrazňují rozšířené prahy či malý zadní spoiler, a auto tak má čistě sportovní styl.

Závady a opravy na autě

Auto jsem měl pouze půjčené, a to v celkové velmi špatném stavu, takže nemůžu moc hodnotit. Nicméně problémy s elektronikou, u italských aut staršího data výroby se nevyhnuly ani Prismě, tudíž světla, stahování okének, klakson a podobně, dále nefunkční tachometr, problémy s diferenciálem a tak dále. Nicméně jak jsem zmínil, auto bylo pouze půjčené, objektivní hodnocení tak nemůžu poskytnout.
<
Přejít na standardní verzi stránky »