Zavřít recenzi

Škoda Favorit 135

“Lidové auto.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 210 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 7 let
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.0
Je to lidové auto na které nejsou tak drahé náhradní díly a nechá se zpravovat doma na mezy.Také se dobře upravuje co se týče motoru a karosérie.Mám na něm výrazně upravený motor-hlava byla upravena ve škodě motorsportu pro skupinu A ,písty-T,ventyli,odlehčené ojnice a setrvačník,upravený karburátor-zvětšené difuzory,trysky,celkově je vyleštěn.Na motoru je dále přebroušená vačka 280/280,sportovní filtr JR,laděné výfukové svody obalené tkaninou-termo tec.

Zapalovací svýčky používám Bosch-platinum H5DP.Také při sprintech používám místo klasického karburátoru dvojité karburátory Solex C40 ADDHE.Spojka zůstala neupravena akorád jsem použil kovokeramickou spojkovou lamelu.

Na autě používám sportovní podvozek od firmi HP sporting-jedná se o set tlumičů a pružin s nastavytelným snížením dále elektrony 7/15 s pneumatikami 195/50.Interiér je upraven montáží přístrojové desky z felície,sportovního volantu a přizpůsobených sedaček z trojky golfa.

Závady a opravy na autě

Jsem třetí majitel a také tomu odpovýdal technický stav.Výrazně poškozená karosérie korozý,tlumiče,špatné brzdové potrubí,úniky oleje z motoru a převodovky.

Co se týče převodovky byla hlučná a šli špatně řadit rychlostní stupně (měla poškozené sinchronizační kroužky).

Auto mělo také poškozené ozubení startéru a na setrvačníku
<
Přejít na standardní verzi stránky »