Zavřít recenzi

Renault Megane 5D

“Pohodlné, úsporné, prostorné, průměrně spolehlivé.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1900/diesel 
  • Stav km při koupi: 138 000 km 
  • Stav km nyní: 183 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 5,5-6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

9
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.0
Koupil jsem toto auto před rokem a zatím jsem s ním ujel 45 tisíc kilometrů. Design auta si myslím, že je velmi povedený. Auto je velmi pohodlné, sedačky jsou měkčí, ale velmi pohodlné. Zavazadlový prostor je např. oproti fabii nadprůměrný. Brzdy jako u hodně renaltů jsou výborné, zde včetně ABS. Výkon (47 kW) je na auto dostačující, ale není to žádný rychlík. Motor je při vyšších otáčkách hlučnější, ale ne tak tvrdý zvuk jak diesly od VW. Startování v zimě byla hrůza, ale i díky špatnému startéru a autobaterii.

Podvozek je měkčí, ale dá se s ním jezdit i ostřeji. Jediná koroze na autě je u stěrače 5. dveří a koncovka výfukového potrubí. Auto když je studené, tak vůbec netáhne, ale na to, že je to chudý diesel, tak myslím, že je slušná dynamika. Spolehlivost bych řekl, že je průměrná. Spotřeba se pohybuje mezi 5,5 - 6 l, měním olej a fitry každých 10 tisíc kilometrů. Auto jsem koupil před rokem za 77 tisíc z autobazaru.

Auto je velmi pohodlné, slušná dynamika, výborná spotřeba.
Nelíbí se mi jedině závady viz výše a že auto nemá klima nebo alespoň recirkulaci.
Auto jsem koupil kvůli slabší nabídce jiných automobilů v daném roce, dieslu a velkému kufru.

Závady a opravy na autě

Týden po koupi odešel imobilizér.

Po půl roce jsem musel vyměnit startér.

Výměna destiček, autobaterie

Po roce výměna el. stahování u řidiče.

Rezavějící koncovka výfuku.
<
Přejít na standardní verzi stránky »