Zavřít recenzi

Škoda Fabia 1,9 TDI PD 74kw

“Kvalitní auto,které vydrží.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1,9TDI 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 210 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 let
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Na vrozené vady Fabie (nedovírající zámek pátých dveří,většinou
nefunkční zadní ostřikovač,poruchy ruční brzdy) jsem si zvykl.Nejsem závodník,tak mohu napsat,že motor je velmi živý a táhne od nízkých.

Po 210tis.km mohu říct,že nestratil na výkonu vůbec nic a neexistuje aby oleje ubylo.

Palubní deska už vydává pazvuky,je decentně slyšet i spojkové ložisko a vržou sedadla,myslím,že při těchto km je to pochopitelné.Spotřeba je velice nízká 4-6,5 l nafty.Bohužel auto nemá klimatizaci,ASR funguje naprosto skvěle,testuji jej každou zimu v beskydech, při cestování na chatu.

Za rozvody dám 7,500,- (jen materiál),takže OK.Hlavní nedostatek auta-je příliš malé,jinak jsem spokojen.

Závady a opravy na autě

Nedá se říct, že by auto mělo poruchy, jen se často musí měnit některé díly.Jezdím docela dost (asi 3x ročně garančka) a každý rok měním vodící tyče stabilizátoru a přední ložiska, to je silně spotřební zboží.

A za nemalé peníze.Olej castrol longlive taky solidně zatíží peněženku.Jenomže jiné díly vydrží mnohem déle než u jiných značek,např.tlumiče jsem měnil ve 160tis.km spolu s původníma př.kotoučema.Každopádně od 150tis.km servisuju u švagra,používám díly z druhovýroby,které vydrží stejně jako originál(silentbloky,tyče stabil.,ložiska..)

Olej valvoline pro pd motory je taky podstatně levnější.Problém mám s váhou vzduchu ta už je měněná 3x (vždy orig.) prakticky vydrži 65tis.km-což mi připadá dost málo.
<
Přejít na standardní verzi stránky »