Zavřít recenzi

Suzuki WAGON 1,2 4x4

“Zmrďoch nezná bratra:-))”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1,2 
  • Stav km při koupi: 121 000 km 
  • Stav km nyní: 136 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.0
V provozu je tohle auto jako šipka. Malé, hbité, rychlé. A v zimě? Je legrační sledovat ostatní účastníky provozu jak v horách v mrazu nasazují "reťazky" a já se kolem nich mihnu a pádím dál. A když se člověk opravdu nebojí, vyšplhá se tam, co pravověrné offroady (lyžařská sjezdovka v létě)

Uznávám, že na toto řádění není "zmrďoch" stavěný, ale zvládl i tento křest. Čtyřkolka je prostě k nezaplacení!

Celé auto je na úrověň kategorie dobře vybavené, všechna skla i zrcátka v elektrice, el.posilovač řízení, klimatizace, mlhovky atd.

Vzhledem k tomu, že toto není můj první Wagon, se kterým jsem se setkal a jezdil, mohu říct, že to není jen auto pro ženský a do města. Bez problémů zvládá dovolené s rakví na střeše, třeba do Alp na lyže nebo do Chorvatska k moři.

První, hranatější typ (také 4x4), má však mnohem kratší celkové zpřevodování. Na pětku v devadesáti točí skoro 3900ot/min, zato novější už "jen" 3500ot/min. Maximálka se pohybuje kolem 170km/h a s nestabilitou to není tak hrozné, jak se někteří domnívají. Jen se musí vzít v potaz boční vítr, vyjeté koleje a pevně držet volant. Zbytek už vyřeší 4x4 :-))

Závady a opravy na autě

Ke mě se auto dostalo jako dovoz ze SRN, prý s vadným zadním diferenciálem. Nakonec se z této "zapeklité" závady vyklubala prasklá klec ložiska levého zadního kola:-) Po opravě za 330Kč (dle kódu na starém ložisku jsme pořídili plně kompatibilní náhradu české výroby ze ZKL, originální díl stojí necelé 3000Kč!) auto jezdí i dál v zimě v létě. Nepočítám vyměnu stěračů, žárovek, oleje a filtru.
<
Přejít na standardní verzi stránky »