Zavřít recenzi

Škoda Octavia TDi 81Kw

“Jde to...”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 1,9 TDI 
  • Stav km při koupi: 157 000 km 
  • Stav km nyní: 270 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,3 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Spolehlivost: Mám možná štestí, ale zatím na závady mám štěstí. Všude jsem dojel a žáné poruchy až na běžnou údržbu jsem neřešil.

Jediné na co jsi u Octavie stěžuji, jsou brzdy. Jak jsem se dneska náhodou dozvěděl od technika u autorizovaného servisu, problém zvlněních kotoučů řeší výměnou za kotouče BOSCH. !!!! Cítil jsem se zaražen, ale asi mají soudruzi pravdu. Uvidím. Dneska jsem opět zvlněné kotouče vyměnil ( BOSCH) + destičky. Cena 1000 Kč za jeden bez DPH.
Pro ostatní jezdím dovela lechkou nohou, ale hodně po dálnici. Spotřeba dlouhodobá 5,3 l.

Přednosti vozu: Nevím jak u jinných aut, ale motor u Octavie TDi 81 Kw je zatím dle mého nepřekonaný. Malá spotřeba, velký výkon a krásný krouťák. Jak jsem auto koupil po prvním majiteli, nechal jsem si ho přečipovat na 98 Kw.

Necnosti vozu: Málo místa na zadních sedadlech a začínající vrzání plastů. S tím si ale dám práci, tak se mi to snad povede.

Doporučení: Nevím jak ostatním, ale jsem s ní spokojen. Chtěl jsem koupi Octavii II Tdi, ale s těma motory jsou a budou dost problémy. Turba, vstřiky atd.... Raději si počkám, až Škoda začne dělat common-rail.

Závady a opravy na autě

180 000 km: rozvody

185 000 km: zvlněné kotouče

205 000 km: opět zvlněné kotouče.

210 000: výměna krytu motoru

270 000 km: rozvody

271 000 KM: zase opět zvlněné kotouče, následně výměna ložisek predních kol

<
Přejít na standardní verzi stránky »