Zavřít recenzi

Škoda 120 L

“Slušné a levné.”
  • Rok výroby: 1988 
  • Typ motoru: 1.3 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 - 7 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

6
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 5.0
Je to mé první auto, ale už sem několik set km najezdil ve Fabii a Pegeotu 206.

S jízdními vlastnostmi jsem celkem spokojen (vlečná náprava, motor Fa, čtyř pístové brzdy), samozřejmě je znát technická zastaralost podvozku (min. 20 let za současnou generací). "Stodváca" je díky Fa motoru poměrně živá, takže není problém využívat 5 převodový stupeň i v členitém terénu.

Interiér je v provedení "de Luxe" což se vyznačuje chudším vnitřním vybavením (měkké sedačky, L-ková palubka atd.). Vnitřní hluk je poměrně vysoký, nejhorší je jet po dlažbě nebo po našich některých silnicích - tzv. tankodromech. Po normální silnici je hluk v celku snesitelný asi do 110 - 115 km/h. Auto docela dobře topí, akorát jde z potrubí nepříjemný zápach prachu (budu muset vymýt topení).

Motor je po GO asi tři tisíce km, takže nežere olej, spotřeba slušná 6 až 7 litrů na 100 km. Díky 55 A alternátoru auto zvládá dobíjet baterii a ještě obsluhovat vedlejší spotřebiče naprosto bez problému.

Celkově jsem s autem spokojen, k přepravě z bodu A do bodu B v pohodě stačí.

Závady a opravy na autě

Škodovka je po drobné havárii, tudíž - vyklepán skelet a přitom celkové vyvaření (prahy, lemy) a výměna blatníků - vše předchozím majitelem.

U mne:

Zatím žádné, jenom běžná údržba (dolévat provozní kapaliny a doplňovat vazelínou staufferku na vodní pumpě).
<
Přejít na standardní verzi stránky »