Zavřít recenzi

Škoda 130 GL

“Výborný, levný a vychytaný vůz.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1986 
  • Typ motoru: 1289 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 145 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6,0 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 9.0
Valstní zkušenosti jsou výše uvedené.pokud někdo chce vůz se sportovními vlastnostmi,ale nesportovním podvozkem,nevadí mu každé ráno v zimě cepovat benzín a vytahvoat sytič,chce se stát SKUTEČNÝM A NEFALŠOVANÝM ŘIDIČEM srůst s autem tak aby to byla láska na první pohled, peníze a realita až naposled,naučit se zručným mechanikem a zjistit jak jsou Škodovky vlastně jednoduché a levné (byť s přibývajícími kilometry a láskou dražší) stroje(sám jsem prodavač) chce mít nějakou zvláštní verzi nebo individuálně vyrobenou/poupravenou doma nebo s ojedinělým rodokmenem (jako třeba má Š 120 LS)tak nemohu jinka

NEŽ DOPORUČIT ŠKODOVKU!!!!

Pokud si chcete navolit na dálnici na tempomatu 130,hluchnout ze sterea,klepat se společně s ABS,dostat facku od airbacku necaht si kecat do mapy,řízení i brďění popřípadě to udělat za vás,neví mco tu hledáte.Kupte si medvěda,či Bavora.Ale tolik historie a zábavy jako se Škůdkou si neužijete.

A kdyby BMW tahalo 20let dříví z lesa,vncui vytáčeli motor na poli,jel ose díra nedíra,vše se nechalo dozrát na rez,tak to BMW nerozdejchá a kousne se.Škodovka trpí,ale poslouchá..

Závady a opravy na autě

Můj vůz měl tolik much co třídenní mrtvola na slunci.. Sebral jsem jej hrobníkovi (bagru) z lopaty :) neboť tomu končila STK, bylo strašně shnilé, zralé na GO podvozku a karoserie. Kupodivu motor a startér (původní) fungovaly na první probrnknutí.

Tento vůz má výbavu GL + nadstandartní estetické a praktické doplňky, nebo´t byl vyroben na zakázku. Bohatý zákazník,který na něj dřel dva roky ve válce chtěl to nejluxusnější a nejrychlejší co mu mohla automobilka na sklonku roku 1986 nabídnout, ovšem ve čtyřdvéřovém provedení.

A tak dostal rudě červenou Š 130 GL s černou střechou a doplňky a svítivě krémovými ozdobnými poklicemi atd..Auto je to spolehlivé i když byl nucen kvůli prasklé hlavě vložit tam přebroušenou hlavu Š 105 a nyní i rozdělovač.Jede to sice pomalu, ale jak se to z kopce rozjede tak už to nikdo nepředjede.

A zkoušené čtyřúpístkové brzdy by mu jí mohli závidět i takové vozy jakým je například Peugeot 307.Jsou tak ostré, že zastaví na pětníku a již se mi to několikrát velice hodilo..Má to svůj charismatický zvuk.Auto je po GO všeho snad, lak má stále zachovalý a vypadá pěkně.
<
Přejít na standardní verzi stránky »