Zavřít recenzi

Škoda 135 GLi

“Skvělý a vzácný vůz.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1289 742.135Bendix 
  • Stav km při koupi: 101 000 km 
  • Stav km nyní: 109 800 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.8
V první řadě:Přijdete k obyčejné zašlé Škodovce (tzv. used styl),ale tak úplně Škodvku nečekejte.V první řadě než vyjedete zapomeňte na obvyklé kolečko procedury s cepováním,sytičem,našlapáváním plynu to můžete čekat v zimě od mé Š 130 GL, ale ne zde.

Prostě jen přijdete zapnete elektriku a otočíte klíčkem.Něco jako když u Feldy 1.9D čekáte na žhavení.Ale nemusíte čekat.

Dále dejte na benzínce sbohem aditivu s olovem nebo Specialu 91,nebo se pak rozloučíte minimálně s katalyzátorem,který stejný takový neseženete.

A poslední sbohem dejte taktéž, nějaké prodelvě plynu a motoru a zadejchávání se do kopce kdykoliv.Jediný kdo se bude zadýchavat budete vy,protože to nebude jen sen a 66kw Octavie, které zase nerozdejchají, že je předjel takový starý vrak.Zrychlení se uvádí za 15sekund výkon 41kw.já ybch to viděl trošku jinak.Vždyť maximální rychlost 140km/h vám uvěří možná tak, ten kdo se s vámi nesveze.

Poté co ho tato bestie zarazí do sedadel,zjistí že standartní Škoda tachometr cejchovaný d o180km je seklý an oněch 180km/h a vůz stále zrychluje.Úžasný pocit,když je řidič Octavie, či Fabie bílý víc než jeho vůz, což teprve když si troufne na 135GLi obyčejný Favorit. Ostuda jak Brno je na světě..Vůz má 17let karoserie původní,mírně orezlá,ale nikde neshnilá což je zázrak. Přede mnou ji měla jedna mladá maminka a před ní dva důchodci, ale pozor auto jezdilo stále a nebylo vůbec garážované. Lak by mohl vyprávět.. A ty škrábance z Vídně..

Ovšem díky nestarostlivosti majitelů se auto zachovalo i s originál polepy na karoserii typu Bleifrei octan 91 nad víčkem nádrže známé z maldších Favoritů, interiér nepolepený,škdoa 130kových sedaček, které toho moc nevydrží a jsou v hrozném stavu..Této škodovky (135 GLi)bylo vyrobeno pouze 400kusů a asi 100kusů Rapid RiC což je ten stejný motor.GLi Grand de Luxe injection RiC Rapid injection Catalyst. Takže je vzácnější než Škdoa 1100 MBX/MBG,110 R,Felicia cabrio atd..Vzácnější jsou jen již oba druhy cabrioletu Rapid a verze MTXu(Favorit.Felicia).

Mail na mně máte napište co vás zajímá,jsem tak velký fanda Škody auto, že vím skoro vše.toto auto VÍC NEŽ JEN DOPORUČUJU!!!!!Standa

Závady a opravy na autě

Vím,že je tu pár nesrovnalostí.Předem:Recenzi sem na Š 130 GL1986 omylem psal 2x a nevím jak jse to maže, takže se omlouvám a předchozí vozy sedí. Neboť jsem měl čtyři: Š 120 L a 120 LS, Š 130 GL, a Š 135 GLi.

Nyní k vozu:Vozidlo nemělo žádne mouchy až na přímo jak to zde nazvat slušně odpudivé hučení ložisek kol. Stejně odpudivý byl i lak červeň Apollo, ale jsem nesmírně vděčný že toto vozidlo je v původním stavu a nic není předělávaného a vše ještě funguje tak jak má.

Pouze jsem dělal GO motoru za 11.000,- Kč (ufff), ale jinak mi každý buď nevěří a myslí si,že je to tuning, nebo agregát z Š Felicia nebo stříkacího Favoritu. Ale je to originál.Něco podobného má i Renault 19.

Má řídící jednotku Bendix,jednobodové vstřikování Renix (nebo opačně?)třícestný řízený katalyzátor S2, lamda sondu, aktivní uhlí,automatické cepování benzínu a automatický sytič (opravdu nemám rozříznutý koberec mezi sedačkami) a litá černostříbrná kola Apolla.
<
Přejít na standardní verzi stránky »