Zavřít recenzi

Lancia Thema

“SUPER AUTÍČKO”
  • Rok výroby: 1990 
  • Typ motoru: 1 995 cm3 benzín 
  • Stav km při koupi: 140 000 km 
  • Stav km nyní: 173 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 7.7
Na tak starý vůz je tato Thema stále perfektní, žádná rez a každý se na ni rád podívá. 130 kW dává 240 km v hodině (doporučených 222) a v této výbavě (plná) si na druhý vůz těžko zvykám (Favorit 1994)

Závady a opravy na autě

Předchozí majitel byl puntíčkář, takže žádné problémy nebyly, ale po dvou letech (163 000 km) začaly mírně klepat vačky. Autíčko jezdilo k mé velké radosti až do té doby, než přeskočil rozvodový řemen a všech 16 ventilů se potkalo. (výměna řemene byla v atorizovaném servisu provedena ve 135 000 km!!).

Následovala výměna ventilů, ale co čert nechtěl, při zkušební jízdě vyletěla ojnice z bloku motoru - prý moje věc (neautorizovaný servis v Třebíči). Koupil jsem druhý motor a auto jezdilo nadále skvěle, pominu-li různé peripetie s již zmíněným servisem v Třebíči, jako například to, že nedotáhli setrvák atd. a motor musel znovu ven. Ten druhý motor byl dovezen z Itálie, údajně najeto 120 000 km. Po 6 000 km začalo v motoru klepat a dle několikerých servisů (autorizovaných)se mělo jednat opět o vačky.

Nechal jsem opravit vačky, ale klepání zůstalo, navíc se rychle zvětšovalo. Byl mě doporučen "garážový" opravář a ten zjistil, že je chytnutá kliková hřídel. Takže následovala celková GO motoru a autíčko je momentálně opět v perfektním stavu. Jinak jsem koupil střední díl výfuku (za ty roky si to už žádal) a nový výkonový blok tachometru (neukazoval rychloměr a počítadlo kilometrů) a taky "překonektorování" - blbé slovo, že - kabeláže el sedaček.
<
Přejít na standardní verzi stránky »