Zavřít recenzi

Audi A4 avant

“Precizně řešený a zpracovaný auto.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1.9 TDI 
  • Stav km při koupi: 121 000 km 
  • Stav km nyní: 130 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 4,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 9.0
Auto je velice precizně zpracované, snad až nečekaně do detailů. A kam se podíváte, všude je kvalitní materiál. Veškerá elektroinstalace a mechanické záležitosti fungují na 100 %.

Interiér má vkus, je jednoduchý, příjemně líbivý a dobře řešený. Perfektní orientace při jízdě za tmy, a to nejen díky líbivě podsvícené palubní desce, všechno s čím se dá nějak hnout, samozřejmě včetně všech spínačů, je podsvícené. Jízda s A4 je velice pohodlná i na delší trasy, a to hlavně díky kvalitním anatomickým sedačkám s bočním vedením, a široké možnosti přizpůsobení nastavení.Jen pokud dáte na zadní sedadla dětské autosedačky, budete se muset v předu trochu uskromnit, aby měli děti místo na nohy. Také podotýkám, že při výšce 180cm se z auta trochu nepohodlně vystupuje, a starším lidem moc nedoporučuji.

Motor 81 kw mě bohatě uspokojuje, tím spíš, když si za ten výkon bere jen kolem 4,5 litru nafty. Auto má také výbornou antikorozní ochranu. Zavazadlový prostor je větší než se zdá, a pro čtyř člennou rodinu je A4 avant ideální auto. Dražší servis se vykompenzuje všeobecnou, jen 3% poruchovostí audin. Nevím co dodat, jsem prozatím velmi spokojen.

Tohle auto vám opravdu nasadí tu pomyslnou laťku. Je to sice vyšší střední třída, ale má to vychytávky, které u fordu, oplu, a spoustu jiných značek neuvidíte.

Závady a opravy na autě

Při koupi auta jsem nic nepozoroval,

Cca po 1000 km mi praskla podtlaková hadice, v servisu mi ji vyměnili zdarma.

Při při jízdě po nerovnostech bylo citelné bouchání v přední nápravě ( vůle ). Nápravu jsem nechal kompletně vyměnit za novou ( febi ), a výměna všech čepů a ramen včetně práce 15.740,-. Změna byla hned znát a od té doby je auto bez poruchy.

Momentálně mi asi týden svítí kontrolka air bagu. Projel jsem docela hlubokou louží, a je možné, že se dostala voda do čidla pod předním nárazníkem.
<
Přejít na standardní verzi stránky »