Zavřít recenzi

Ford S-Max Trend

“Komfortní, přerostlý kombík.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2006 
  • Typ motoru: 2,0 TDCi 
  • Stav km při koupi: 100 km 
  • Stav km nyní: 50 500 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 6-8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

6
 
Hodnocení celkem 7.6
Po předchozích dobrých zkušenostech s F.Mondeo jsem se rozhodl zůstat u Forda v roce 2006 (srpen) jsem si převzal nový S-Max.

Musím hned v úvodu říci, že mě to auto nadchlo, zejména svou koncepcí "přerostlého kombíku".Sám jsem velkého vzrůstu a nesetkávám se s mnoha auty, kde bych seděl tak pohodlně.Auto i přes svou velikost je velice snadno ovladatelné a uvnitř si užijete opravdového komfortu. Kdo již zná pocit sezení v autě na "židli" a slézání z ní, tak ví o čem mluvím.Rovněž motorizace se mně jeví přiměřená a netrpím při akceleraci nebo rychlé jízdě komplexem méněcennosti a jsem až mnohdy překvapen, jak tento motor dokáže s dvou tunovým drobečkem "zacvičit. Asi nemá cenu popisovat ty dobré zkušenosti, kterých je hodně a raději se budu věnovat tomu, co mně na tomto autě vadí.První dvě věci byly již při objednání. Jednak to byla neexistence automatické převodovky, kterou jsem si přál a nebyla v tu dobu k dispozici. Druho věcí, kterou jsem si přál, bylo vyhřívané přední sklo.

Bohužel dealer zřejmě ještě neznal úskalí jednotlivých "komfort setů" a výsledek byl, že jsem dostal auto bez této jinak vynikající opce. Nemělo to cenu reklamovat, protože jsem nepřítel zásadnějších zásahů do elektrické výbavy vozu.Ovšem neprostou špičkou v negativních zkušenostech je neexistence teservního kola. Auto je vybaveno kontinuálním měřením tlkau vzduchu v kolech a při jeho poklesu jste varován a pak je k dispozici kompresor s kalučukovou náplní, která Vám zacelí případný dfekt na pneu. Ovšem když dojde k destrukci pneu nebo propíchnutí na nesprávném místě, tak jste nahraní. Nebudu popisovat stres před každou delší cestou do zahraničí ze strachu, co budu dělat, když mě taková nemilá příhoda potká.

Daň za to, že jsem si koupil jeden z prvních vozů tohoto typu na nšem trhu jsem pak zaplatil v servise. Když jsem "potkal" na dálnici srnce, tak měl servis hodně problému s elektronikou a hlavně s řídící jednotkou hlavních bixenonů. Takže se oprava trochu protáhla. Ale jinak jak jsem již říkal mohu toto auto každému jen doporučit.

Závady a opravy na autě

Když pominu opravy dvou menších havárií, tak jsem se s žádnou poruchou nesetkal.
<
Přejít na standardní verzi stránky »