Zavřít recenzi

Fiat Punto S 55

“Super auto s minimálními provozními náklady.”
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1,1 
  • Stav km při koupi: 279 000 km 
  • Stav km nyní: 285 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 8.6
Nejprve bych rád pozdravil všechny "Fiatysty" a speciálně potom "Punťaře".
Ačkoli jsem se při zadávání této recenze zavázal k tomu, že nebudu cíleně šířit reklamu, pokusím se vám popsat mojí spokojenost s tímto vozem.
U nás ve třídě si po úspěšném absoluování řidičské atestace pořídilo pár nadšenců auto. Většinou se jednalo o auta do 20000 Kč, podle finančních možností majitele. Za tyhle peníze člověk dnes nemůže téměř čekat nic, než nějakou vykopávku, která u něj tzv. dožije, v horším případě dožijí společně. A tak se v našem vozovém parku objevují vozy typu Ford Escort, Peugeot 205 a např. i mé milované Punto.

Tyto vozy se samozřejmě vyznačují vysokou nespolehlivostí a spotřebou. Svoje Punto jsem dostal od dědy z firmy a mělo najeto pěkných 280000 km. Skoro jsem myslel, že první cestu po naší nejfrekventovanější D1 nepřežiji, ale byl jsem příjemně překvapen jak řízením, tak i rychlostí, této nákupní tašky, celých 160 km/h bez větru v zádech a na rovině.

Dnes s ním jezdím po Praze téměř každý den, a už mám na něm ujeto dobrých 5000 km. Vím, oproti předchozímu používání tohoto auta je to téměř nic, ale s jeho spolehlivostí jsem maximálně spokojen (sice si s ním občas hraju a něco opravuji, ale zatím žádná vážnější porucha) a to že vůbec ujelo 280000 km je uctyhodný víkon na vůz své třídy. A to jsem ještě ani nezmínil levnost náhradních dílů (bazarových i originálních) a nízké spotřebě (město cca 6-6,5l).

Zkátka abych to dokončil, Punto bych doporučil všem, kdo nechtejí dát za auto víc jak 50000 tisíc a zároveň jezdit alespoň trošku levně. Jedinou nevýhodu kterou spatřuji je, že nižší kubatury tohoto auta měla posilovač řízení jen za příplatek, což se bohužel týká i mě a parkování v Praze může být nepříjemné, ale kdo není kost a kůže, tak bez problému (myslím tím i ženy)

Závady a opravy na autě

Jen klasická údržba, jako je výměna oleje atd.
<
Přejít na standardní verzi stránky »