Zavřít recenzi

Mazda 323 sedan BA

“Je to mimořádně zdařilá verze BA a u značky Mazda zůstanu-jo a jo a jo !!!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1,8 
  • Stav km při koupi: 86 000 km 
  • Stav km nyní: 106 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

4
 

Náhradní díly

3
 
Hodnocení celkem 6.6
Se svou ,,mazdičkou" jsem maximálně spokojený. je to mimořádně zdařilá verze ba a nemohl jsem si vybrat lépe- a na to, že jsem jí dostal v 17 letech, tak to vystihnu jedním slovem ,,luxus". 3 měsíce po koupy jsem koupil tažné zařízení (6 000,-). v květnu hned den vydání řp jsem odjel od magistrátu se svou mazdičkou do víru velkoměsta :-). je to atraktivní auto za kterým se lidi otáčejí.

Perfektně sedí v zatáčkách, a zrychlení je taky dobrý, ale na galána rodičů zdaleka nemá (9,0s). fakt je, že spotřeba je okolo 10 litrů i víc :-( (najezdím každý den v průměru okolo 35 km a z toho 25 km po městě). letos (duben 2007) jsem exteriér kapku upravil do tuningu. samolepky-šachovnice,pionner,..., stěrače, odrazky, výfuk, kola, pneu firestone, ....... a úpravy v interiéru, ale na tuning srazy nejezdím. přemýšlel jsem i o neonech, ale kvůly fízlům nebudu ryskovat. a budou další úpravy. sice ne nějaký brutální tuning, ale něco málo ještě vymyslím.

Sedan má hodně, ale opravdu hodně velký interiér. když se posunou přední sedačky, tak na zadních si připadám jako v tranzitu ( dají se tam dělat husarský kousky - jestli víte co myslím :-) ) a přitom poslouchat mptrosky. do kufru se toho vejde ,,hafo". na to, že je to sedan, tak je dobře dostupný (430l ). náhradní díly jsou doopravdy drahé a je těžké je sehnat (originál). zatím jsem nemusel do dílů vrážet (jen ,,zatím" okolo 11 000,-). např. přední díl výfuku s katalyzátorem stojí skoro 10táců nebo klíček s imobilizérem 2000,-.

Další auto až si budu kupovat, tak to asi bude mazda 6 mzr-cd kombi-moc se mě líbí ( a kor teď ta nová :-*)

Co se týče ceny nové mazdy 323 v roce 97 byla dražší než octavia, ale dnes ojetá 323 je levnější než zmíněná octavia.

Mám štěstí, že jsem si vybral tuhle značku, tento model a že jsem koupil udržované auto se servisní knížkou. moje 323 je vyrobena v prosinci 96, ale v provozu od 5/97.pak přišel facelift=323 přišla o blikače v nárazníku (škoda-je to originální a navíc se v dnešní době opět vyskytují auta s blikačem v nárazníku. ,,je to nesmrtelné auto" :-) :-) :-) ten kdo jí vlastní , ví o čem mluvím.

Závady a opravy na autě

Za ty téměř dva roky co 323 vlastním, tak měla problémy s ruční brzdou (ale nedávno jsem nechal vyměnit čelisti), s centrálem u spolujezdce (když je vlhko, tak dveře odemknu až na po2) a upadlý střední díl výfuku, který se mě podařil prorazit v terénu (mimochodem náhradní díly na japonce jsou drahé).
<
Přejít na standardní verzi stránky »