Zavřít recenzi

Škoda Octavia I

“Za ty prachy se dá sehnat 100 x lepší kára.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 1.9 tdi (66 Kw¨) 
  • Stav km při koupi: 130 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

5
 

Komfort

5
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 4.6
Motor 1.9 tdi 66 kw ja na 1450 kq + osádka opravdu málo. V zatáčkách se vozidlo přetáčí, je nutné mít opravdu kvalitní pneu. Pro zadní sedadla mohli kluci v automobilce opravdu vymyslet o mnoho víc místa. Zavazadlový prostor je na octávii jedna z nejpovedenějších částí.

Jinak jsem až na spotřebu, která byla okolo 4-5 l/100 km na octávii mnoho kladů nenašel. Za ty nekřesťanský prachy to nemá žádnou výbavu ( ani ABS ). S octávkou se opravdu radši držte jen na pohodlných asfaltkách, předek je dost nízko a proražené olejové vany nejsou ničím vyjimečným.

Jak už jsem psal, obrovskou slabinou je plast pod předním nárazníkem ( u starších modelů ), se kterým neustále někde chytáte při couvání. Stačí s ním jednou chytnout a ohne se jak z papíru. Pak už stačí, aby jste couvali např. ve sněhu a rve Vám to celej nárazník.

Závady a opravy na autě

135 tis. výměna rozvodů + tlumiče cca 10 000 Kč. 140 000 Km ztráta výkonu, výměna pal. ventilu ( 2000 kč ).

Ztráta výkonu se po výměně nezlepšila a v servisu nešlo diagnostikovat závadu. Vozidlo občas jelo jelo max. 100 km/h a nekdy zas jelo normálně. 142 000 km odešlo stahování okna levých dveří - 1500,- kč. 142 500 odešlo stahování pravých zadních dveří - 1500,- Kč.

Největsí neštěstí..plastový kryt pod předním nárazníkem. Ten jsem ztrácel s neuvěřitelnou pravidelností a neustále nasazování a opravování mě skutečně sra.o :-(
<
Přejít na standardní verzi stránky »