Zavřít recenzi

Opel Vectra A, 2.0i

“Spolehlivé auto za málo peněz.”
  • Rok výroby: 1989 
  • Typ motoru: C20NE 2.0i 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 9 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.0
Auto mi přijde jako velmi spolehlivé. Koupil jsem ho za 21000 jako následovníka po škodovce, a doteď nelituji. Je prostorné, pohodlné a celkem svižné. Vzhledem k verzi hatchback jsou sedačky sklopitelné a vznikne celkem velký prostor,neblokovaný platem.

Trošku slabší jsou brzdy. Ideální je na cestování na vetší dálky, kde po dálnici docela zrychluje i kolem 150, nejvíce jsem s ním jel 200. Po městě je spotřeba celkem velká, zato při dálkách klesá pod osm litrů ( Norsko a zpět, 4 lidi a plné auto věcí).

Má vectra netrpí téměř vůbec korozí, zřejmě je to proto že auto vypadá jako kompletně předělané po bouračce(různé laky vniřků dveří, netěsnost lp dveří, nelícuje víko kufru), a díky tomu je zřejmě v lepším stavu než obdobná auta obdobného roku výroby.

Vectra je velmi náchylná na stav elektriky, když zlobí alternátor, pak zlobí i brzdy, se slabou baterií je špatný i volnoběh a zrychlení. Motor nežere olej témeř vůbec (cca 1l na 6000km). Náhradní díly jsou o poznání levnější než na jiné značky vozů(např renault).

Závady a opravy na autě

Alternátor, repasovaný sehnán za cca 2000, včetně výměny

Hned po koupi výměna kabelů ke svíčkám(předchozí majitel tam nacpal nějaké univerzální)

Velmi špatná geometrie, v hyundai servise odmítli opravit, šikovný mechanik to zvládl za 700 Kč :)

V autě je cítit benzín, je to poškozenou hadicí mezi vzduchovým filtrem a motorem(taková ta harmonika), nová stojí cca 1000kč, ale omotání izolační páskou stav výrazně zlepšilo.
<
Přejít na standardní verzi stránky »