Zavřít recenzi

Audi A4 2,4 quattro

“Vynikajuce. best value for money. ”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,4 benzín 
  • Stav km při koupi: 180 000 km 
  • Stav km nyní: 0 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 měs.
  • Průměrná spotřeba: 11 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 8.4
odhliadnuc od niekolkych skutocne zanedbatelnych rusivych momentov mozem napisat len skutocne pozitivne veci:

uz prvy pocit z auta je znacne nadcasovy. najvyssia mozna vybava v svetlej kozi este stale nuti zamysliet sa, ci by sa naslo nove auto do cca. tristvrte miliona, ktore by si technologicky a esteticky mohlo trufat na desatrocnu astvorku v top vybave.

pracovisko vodica je prehladne a intuitivne. prvy pohlad by mohlo budit milny dojem, ze sa jedna o cisty saloon zamerany vyhradne na komfort. makke linie interieru, uslachtile materialy a decentne usporiadanie ovladacich prvkov tento dojem jedine podporia.

pozornejsi (resp. zbehlejsie pozorovatel) si vsima cervene "esko" na trojramennom kozennom volante. (pre tych menej zbehlych - "S" u audi znamena nieco na styl "AMG" u mercedesu alebo "M" u BMW)

uz prva zakruta vas presvedci o tom, ze reklama "...quattro sme vyvinuli pre nase sportove auta..." nebude tak celkom donebavolajuca sprostost.

auto je citlive a predvidatelne. je odvazne tvrdit nieco o predvidatelnosti u 4x4 ale tu prichadza k slovu urcita davka inteligencie ludi z inglostatdu a absencia esp.

dva stvorka sestvalec posobi v nizsich otackach kultivovane a extremne ticho. v nizsich rychlostiach ma tah relativne nizko, stvorka je zlomova. na patke je paradoxne na neudrzanie a pri jazde sa vam bezne zda, ze auto svojvolne akceleruje. do dvesto akceleruje odhodlane a svizne, do dvestodvadsat sa mu chce ale na dvestostyridsat uz potrebuje dobru naladu. nad dvesto je aerodynamicky hluk neunosny.

jazda je pohodlna, aj ked podvozok produkuje viac hluku nez ako by bolo vhodne. sedadla su elektricky nastavitelne s aktivnymi opierkami hlavy co v kombinacii s laktovou opierkou predstavuje znesitelnu alternativu aj na dlhsiu cestu. cas vam skrati - ako je uz u audi zvykom - pomerne verna hudba produkovana systemom bose, k bezpecnosti prispeje samoukladanie dopravnych hlaseni a aktivna kontrola hlasitosti.
na dlhych cestach na nezaplatenie - klasicky tempomat umiestneny na klasicky blbom mieste - na packe smeroviek. elektricke nastavovanie zrkadielok je samozrejmost, ceresnickou je ich elektricke sklapanie, co ocenite pri parkovani v meste.
v noci pomaha ociam oddychnut samostmavovacie zrkadielko, ktore sa dobre hodi k zaluzii zadneho okna.
stresne okno je pre fajciara nirvana. taktiez plne elektricke. prijemne je, ze je mozne ho zatvarat spolu s okienkami cez dialkove.

vnutorne osvetlenie je skutocne prepracovane. pri pouziti bodovych svetiel zo slnecnych clon si vytvorite svetlo, pri ktorom sa da pohodlne citat.

batozinovy priestor je velmi dobre vyuzitelny a vzhladom k autu necakane velky.

diagnosticky system auta priebezne sleduje stav dolezitych velicin za vas. v pripade, ze sa rozhodne, ze zavada je fatalna a vyzaduje si vasu okamzitu a plnu pozornost, da vam to ohladuplne najavo prechodom do tzv. "nudzoveho rezimu" - inymi slovami - radikalne obmedzi vykon a tah motora, co v kombinacii s kamionom v protismere pri predbiehani je neopakovatelny zazitok.

brdovy system je dostatocne vykonny. mnoho ludi ho hodnoti priemerne, dokonca slabo. moj pocit je, ze gro brzdnej sily je ulozenej nizsie - t.j. pri jemnejsiom brzdeni sa brzdy tvaria slabo. odporucam v dobrej osemdesiatke skocit na pedal. zazitok. netreba sa vsak nechat zlakat zlepsenou akceleraciou a stabilitou quattra, pretoze brzdy su oproti klasickym verziam rovnake. necakat zazraky. abs uz davno nieje carovne.

Závady a opravy na autě

vymena zadnych tlmicov. gumenna lista na spodnom okraji dveri.
<
Přejít na standardní verzi stránky »