Zavřít recenzi

Trabant 601 s

“Super autíčko do města pro recesistu, kterýmu nevadí že jeho příjezd občas vyvolá záchvat smíchu.”
  • Rok výroby: 1979 
  • Typ motoru: 0,6 BENZIN 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 50 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Průměrná spotřeba: 7 - 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

0
 

Provozní náklady

0
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 9.0
Trabi je něco úžasného a "Snad jen létat je krásnější", jak hlásá zadní nárazník mého "exota".
Používám ho jen na jízdy do školy a po městě a pro tyto účely je nepřekonatelný. Jízní vlastnosti jsou zábavně záludné (není problém efektně parkovat smykem z rychosti cca 20km/h :-) ale na zimích gumách (ano, opravdu mám na Trabim zimáky!) je rychlost cca 85-90km/h už hranicí ovladatelnosti. Sympatické je i to že ho lze naprosto spolehlivě nastarovat rozlačením, což je nesmírná veselice které se obvykle v pozici přihlížejících účastní půl ročníku. Pro recesistu jako jsem já je to nenahraditelné vozidlo a zdroj nekonečné zábavy.

No a teď vážně: Na svý rozměry překvapivě velký kufr. Dynamicky samozřejmě nic moc, ale ve stále ucpané Plzni (kde jezdím) není tento hendikep téměř znát. Vysloveně otravný jsou vyosený pedály a absence palivomšru (i když kontrola stavu paliva tyčovou měrkou je prima sranda :-). Ve městě je fajn že Trabi je takovej prcek a má perfektně přehlednou karoserii a tak není problém využívat ty nejmenší skulinky. Nepříjemný je omezený výhled nahoru (na semafory) kvůli malému čelnímu sklu. Katastrofální je spotřeba, která se u mě pohybuje kolem 12l / 100km (S 1,8 litrovým Volkswagenem Jetta jezdím bohatě pod 7 litů).

Závady a opravy na autě

Mám Trabiho jen velmi krátce za tu dobu bez zásadní poruchy, cokoliv se vyskytne je velmi snadno na místě řešitelné (obvykle v ducu pravidla "Čím větší kladivo, tím lepší opravář" :-)
<
Přejít na standardní verzi stránky »