Zavřít recenzi

Mercedes-Benz CLK CLK 320 W208

“Naprosto pro mě vyhovující vůz pro radost a zábavu i běžné ježdění za přijatelné náklady.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 3.2 V6 
  • Stav km při koupi: 160 000 km 
  • Stav km nyní: 195 000 km 
  • Způsob řazení: automat 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 15 měs.
  • Průměrná spotřeba: 13 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

7
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 8.8
Vůz používám na běžné ježdění do práce, na výlety a všude možně i jízdu pro závodění na okruhu, slalomech, sprintech atd. Nikdy nebyl problém a po instalaci sportovního podvozku (Koni a Eibach), vrtaných brzdových kotoučů Zimmerman a desek Ferodo DS 2000 a pár dalších věcí, včetně menšího odlehčení, se dají zajet slušné časy.

Například Brno za 2:53, což je o 6 sekund za silnějším 350Z. Nebo v Brně při závodě do vrchu 2 sekundy za BMW M3 a za mnou skončili i auta jako 200SX, Impreza WRX, Honda Integra, BMW Z3M, Firebird 5.7, Delta Integrale atd atd..
Vmax na dálnici v DE zatím 260 km/h.

Moje spotřeba se dlouhodobě pohybuje okolo 13 litrů při mém stylu jízdy, ale na okruhu a dálnici se není problém dostat nad 20 litrů, ale kdo by řešil spotřebu u takového auta.

V autě se skvěle zdolávají i delší vzdálenosti navzdory velice tvrdému podvozku, takže trasa Praha, Brno, Vyškov, HK, Most za jeden den není problém.
Výbava je dostačující a zvlášt vyhřívané sedačky se v zimě hodí, jsou i kompletně elektricky nastavitelné, takže si každá najde v pohodě svou polohu, což je pro mě zvlášt super.

Vůz mám z důvodu úrazu předělaný na ruční řízení a jezdí se mi s ním oproti předchozímu Mitsubishi 3000GT o mnoho líp a jsm s ním i na závodech rychlejší.

Závady a opravy na autě

Auto nemělo žádné poruchy, až na dosloužilou váhu vzduch, která odešla při instalaci sportovního výfuku a pár dalších menších výkonových zlepšení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »