Hodnocení a zkušenosti s autem
Vůz používám na běžné ježdění do práce, na výlety a všude možně i jízdu pro závodění na okruhu, slalomech, sprintech atd. Nikdy nebyl problém a po instalaci sportovního podvozku (Koni a Eibach), vrtaných brzdových kotoučů Zimmerman a desek Ferodo DS 2000 a pár dalších věcí, včetně menšího odlehčení, se dají zajet slušné časy.
Například Brno za 2:53, což je o 6 sekund za silnějším 350Z. Nebo v Brně při závodě do vrchu 2 sekundy za BMW M3 a za mnou skončili i auta jako 200SX, Impreza WRX, Honda Integra, BMW Z3M, Firebird 5.7, Delta Integrale atd atd..
Vmax na dálnici v DE zatím 260 km/h.
Moje spotřeba se dlouhodobě pohybuje okolo 13 litrů při mém stylu jízdy, ale na okruhu a dálnici se není problém dostat nad 20 litrů, ale kdo by řešil spotřebu u takového auta.
V autě se skvěle zdolávají i delší vzdálenosti navzdory velice tvrdému podvozku, takže trasa Praha, Brno, Vyškov, HK, Most za jeden den není problém.
Výbava je dostačující a zvlášt vyhřívané sedačky se v zimě hodí, jsou i kompletně elektricky nastavitelné, takže si každá najde v pohodě svou polohu, což je pro mě zvlášt super.
Vůz mám z důvodu úrazu předělaný na ruční řízení a jezdí se mi s ním oproti předchozímu Mitsubishi 3000GT o mnoho líp a jsm s ním i na závodech rychlejší.