Hodnocení a zkušenosti s autem
Jednoznačné plus je spotřeba, která se pohybuje okolo 4-4.5litru v letním období. Od výkonu 42kW se asi nedají čekat zázraky, ale i tak motor dokáže příjemně překvapit svojí robustností a solidním plynulým zátahem. Od počáteční investice po koupi jezdí bez jediné poruchy.
Po koupi jsem v servisu nechal provédst kompletní repasy naftového čerpadla, vyměnit žhavící svíčky (zn.NGK), rozvodový řemen s napínacími kladkami, řemen od alternátoru, vodní pumpu, čepy řízení, kotouče, destičky, palivový filtr a vzduchový filtr.
Oproti předchozímu vozidlu oceňuji i francouzsky velmi pohodlé odpružení. Vzhledem k tomu, že se jedná o "klasickou starou" konstrukci dieslového motoru, projevuje se motor poněkud hlasitěji, a to i v interéru vozidla. Antikorozní úpravu hodnotím jako výbornou. Na mém autě z roku 1998 s e koroze na karoserii zatím prakticky nevyskytuje, což je možná dáno i tím že vozidlo nebylo nikdy bourané a lak je tedy stále originální.
Jako jediné negativum vidím nutnost bez posilovače řízení vyvinout větší sílu na ovládání.