Zavřít recenzi

Renault Megane Grand Tour

“Totální zklamání z nového vozu.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2005 
  • Typ motoru: 1,6 16V 
  • Stav km při koupi: 0 km 
  • Stav km nyní: 62 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

2
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 5.4
Je mi líto, ale z tohoto vozu jsem nesmírně zklamán. Za dobu jeho používání, což je dva a půl roku, jsem ještě v záruční době řešil s autorizovaným servisem různé neduhy, které se postupně začaly projevovat. Některé byly triviální a nestojí ani za zmínku, ovšem některé tedy stály za to. Největším problémem, který dodnes není vyřešen, je to nešťastné chrčení v rozvodech.

Ještě v záruční době mi servis kvůli tomu měnil kolo vačky ventilů a komplet rozvody, jenže já po této opravě najezdil něco málo přes 20 tis. km, a ten chrčivý zvuk se plíživě začal znovu vracet. V současné době jednám se servisem o následném uznání reklamace.

A i kdyby mi servis a centrála Renault vyšly vstříc a bezplatně mi provedli opravu (v což ovšem příliš nedoufám), nemám už žádnou důvěru k tomuto vozu. Jeho pořízení mě stálo nemalé prostředky a jeho následný provoz bohužel také. Samostatnou kapitolou bylo zatékání do přihrádky v podlaze řidiče. Je mi jasné, že zjišťování příčin jakéhokoliv zatékání do auta je problematické, však se příčina odhalila až po mé asi čtvrté nebo dokonce páté návštěvě servisu. Příčinou bylo odpadnutí části těsnící hmoty pod blatníkem.

A výměna ramen řízení po 55 tis. najetých km? To nebyl "výmysl" autorizovaného servisu, ale nezbytná nutnost, která byla zjištěna víceméně náhodně. Oprava mě stála bezmála 10 tis. Kč. Koupil jsem si toto auto jako nové, pro moji volbu mluvil jeho design, užitné vlastnosti, bezpečnostní prvky a tehdejší cenová nabídka. Dnes - hořké zklamání a dohadování se sevisem. Ať už ta záležitost s kolem vačky ventilů a s rozvody dopadne jakkoliv, zcela vážně přemýšlím, že se tohoto auta prostě a jednoduše zbavím a o značce Renault nebudu chtít dlouho nic slyšet.

Závady a opravy na autě

Těch poruch už bylo na můj vkus až moc, vyberu jen ty vážnější: pískání alternátoru, konstrukční vada skla pátých dveří, silné zatékání vody do schránky v podlaze řidiče,chrčení rozvodů při otáčkách motoru 1 800 - 2 000, výměna ramen řízení.
<
Přejít na standardní verzi stránky »