Zavřít recenzi

Renault Laguna DCi, Kombi

“Klame tělem, Škoda 120 L byla spolehlivější.”
  • Rok výroby: 2002 
  • Typ motoru: 1,9 dCi 
  • Stav km při koupi: 27 000 km 
  • Stav km nyní: 150 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 3 roky
  • Průměrná spotřeba: 6,3 - 6,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

3
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

8
 

Provozní náklady

2
 

Náhradní díly

5
 
Hodnocení celkem 5.2
V 50 tis. výměna poloosy a turba. Po 1. zimě výměna "chytrých ventilků a chytré startovací karty" V 90. tis. váha vzduchu a oprava podsvícení klimatizace. 110 tis. - výměna turba a intercooleru. Ve 140 tis. oprava zadní nápravy, výměna váhy vzduchu, znovu sada ventilků a obou karet.
Dnes mám 150 tis. Čeká mně výměna sedačky řidiče (nezničitelné díly polokůže jsou na cáry), přední silentbloky a turbo. 2. varianta, že ho schodím ze skály - zmetka. Za 3 roky provozu 235 tis. na opravách!

Navíc jsem se setkal s katastrofálním přístupem příbramské firmy AUTO VANDOL, kterou ke kázni a poctivosti, alespoň částečné, přiměla jen výstraha oficiálního dovozce ze zrušení dealerské smlouvy. Dejte si velký pozor. Jen pro příklad oprava po nárazu zezadu. Odhadovaná cena opravy při převzetí 30 - 40 tis. Kč. Za týden 140 - 150 tis. "

Auto si už nemůžete advézt je odstrojené." Původní předání ze 14 denní lhůty 5 týdnů. Výsledkem bylo poškrábané zadní sklo, neopravená náprava, nástřik zcela jinou barvou, nesesazené díly. Zadní lampy použité z vrakoviště (loupalo se z nich stříbro) Na dotaz proč motor tak kouří se mi dostala odpověď: "PC nic nehlásí a pocitově je vše OK."

Kdybych se tím řídil už bych kupoval nový motor. Naštěstí v jiném autor. servise přelitý olej upustili a nyní je vše skutečně OK.

Závady a opravy na autě

Auto jsem koupil jako nové s 27 000 km, s jedinou závadou uvolněných pantů zad dveří a ožvýkaných těsnících pryží v obou těchto dveřích.
<
Přejít na standardní verzi stránky »