Hodnocení a zkušenosti s autem
Dovolim si říct že je to jedno z nejspolehlivějších aut.
Bohužel náhradní díly jsou k dostání již jen vzácně a pokud se najdou tak to aby jste rozbili prasátka i příbuzným.
Například výměna kotoučů: pokud nemáte 5000,- na součástky a další bonus pro mechanika tak se můžete jít klouzat, a bez machanika to opravdu neuděláte vzhledem k tomu že je tam genialním způsobem vyřešeno uchycení kotouče na osu, nějaký neznámí šílený vynálezce prosadil že kotouče nebudou chyceny jen na šroubech ale naprosto genialně nalisovány přes ložisko a zajištěny šrouby.
Ložisko samo o sobě stojí 600,- a kotouč 1500,-. Ale to je asi jedna jedinná věc kterou u nich nepochopím. Dále je vše již při starém a vzhledem k tomu že je to karburátorový motor tak odpadají problémy s další genialní věcí nazývající se "řídící jednotka", navíc si je člověk schopen opravit téměř vše aniž by musel dobrovolně platit za poškozování svého auta v servisu.
Jinak k jeho vlastnostem: v zatáčkách drží velmi slušně, akcelerace je na úrovni "škoda octavia 1.9 TDi" a vzhledově i bezpečností provozu dokonce lépe než zmíněný šrot od firmy škoda ve kterém se za jízdy bojím na cokoliv šahat aby to náhodou neupadlo.