Zavřít recenzi

Renault Megane Grandtour II

“Jízdní vlastnosti dobré, spotřeba taky, servis v Praze děs, drahé díly, a tak nějak mu pořád nevěřím a nemůžu mu přijít na chuť!”
  • Rok výroby: 2004 
  • Typ motoru: 1,9 /88kW 
  • Stav km při koupi: 49 000 km 
  • Stav km nyní: 60 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 8 měs.
  • Průměrná spotřeba: 6,4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

6
 

Jízdní vlastnosti

8
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

1
 
Hodnocení celkem 5.0
Po několika letech s modely italské automobilky jsem se rozhodl pro změnu . Auto jsem kupoval dovezené z Německa , s kompletní dokumentací a ve výborném stavu . Jezdila s ním žena a bylo takřka netknuté . Kilometry odpovídaly servisní knížce a opotřebení interieru též.

Nadčasovost designu karoserie , výbava ( vše kromě kůže a tažného zařízení ) , barva ( černá metalíza ) , dieselový motor a malý počet najetých kilometrů , to vše rozhodlo. Za cenu 290 tis. bych jiné nepořídil.

Motor super , spotřeba 6,4 v pražském provozu je příjemná , na jízdní vlastnosti si nemohu stěžovat . Nemilé překvapení na mě čekalo v červenci , kdy přestal fungovat motorek stěračů.

Nejenom , že se nedodává samostatně , ale pouze jako součást celé ojnice , tedy za cenu 8.304,- Kč - včetně montáže , ale udělal jsem výlet do Plzně , protože v Praze bych čekal na volný termín přes týden . V Plzni mě vzali hned druhý den. Bez stěračů se prostě jezdit nedá !!!

Podle VIN kódu vyhledali záznamy o autě a byl jsem k mému úžasu nemile překvapen . Vůz byl v záruce snad 20 x v servisu , včetně výměny palubky ve 40 tis. km . O které nebyl samozřejmě v servisní knížce žádný záznam . Takže shrnuto - 40 tis. do výměny + 49 tis. při koupi = 89 tis. km !!!

Ale zase na druhou stranu - asi co bylo špatné , tak asi vychytali a teď by mohl být klid . Jen nevím , proč pořád praskají ty H 7 !!! Kdo má Megana II , tak ví , jaká je to prácička , vyměnit žárovičku !!! Práce pro gynekologa . Když jsem u těch nešvarů , tak ještě zapínání bezpečnostních pásů na zadních sedadlech . Pro dítě v autosedačce věc nemožná !

V Maree to dcera zvládala sama . Při sklopení zadních sedaček nemáte rovnou plochu . Ostřikovač na zadním skle je taky jen tak na oko . Ergonomické řešení pro řidiče taky nic moc , zapnout tempomat takřka po slepu ( je vlevo dole pod volantem ) , chce hodně cviku . Takže už aby bylo jaro a půjde . Vcelku zklamání . Škoda . Je to hezké auto , ale to je asi tak všechno !

A to se mi všichni smáli za "italy" . Ale lepší ital než francouz .

Závady a opravy na autě

Velmi časté výměny žárovky H 7 v levém předním světlometu.
Vzhledem k tomu, že mám vůz teprve 8 měsíců, měnil jsem ji již 3 x !!! V pravém předním světlometu 1 x.
<
Přejít na standardní verzi stránky »