Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto mě zklamalo všeho všudy 2x. Jednou v zimě nenaskočilo (problém vyřešen dolitím vody do Aku.) A jednou během jízdy ze Znojma přestala dobíjet, nicméně do Brna jsem dojel, alternátor nechal repasovat a jezdím vesele dál. S kolísáním volnoběhu mám také problémy, projevuje se zejména pří studeném motoru, ale není to nic tak hrozného.
S autem se dá jezdit velmi hospodárně, já jezdím okolo 6l na 100 km (to je ale opravdu tatínkovská jízda 70km/h po okrskách max), i docela svižně (já mám LXi takže 50 Kw), když se rozjede, po dálnici se dá uhánět a nebrzdit provoz, jednou jsem se takhle honil s tunning golfem a při 180 to vzdal a uhnul, já ho pak předjel a myslím že ještě 2 týdny potom nespal (můj kombík není žádný tunning, snad kromě přítlaků na stěračích).
Obrovskou vadou je absence posilovače (já parkuju v centru, vím o čem mluvím) a děsivá koroze, zvláště 5-tých dveří (já mám ročník 2000 a už vesele kvetou), nulové výbavy (já mám centrál a... a nic) a nedotažené přední nápravy. Obrovskou výhodou je možnost spoustu věcí udělat doma na koleně, nebo s pomocí nějakého kutila. Já pracuji v autobazaru a vyzkoušel jsem spoustu aut, a musím říct, že felda není vůbec špatná volba pro nenáročné, nebo začínající řidiče. Když se aspoň vyměňuje olej, natočí bez problémů 250 0000.
Jen u felicie se všechny problémy projevují hlasitěji, ale i bez jejich opravy auto vcelku dlouho jezdí (sice pomalu, s boucháním a řevem, ale jezdí). Je to "tahoun". Pro srovnání: kamarádovy s fordem scorpio 2.3 1997 (najeto 207 000 km) hučelo přední ložisko, jen za toto dal cca 5000,- Kč.
Za komfort se platí, nejen spotřebou.