Zavřít recenzi

Volkswagen Transporter T4

“Druhé tak spolehlivé auto už VW neumí vyrobit.”
  • Rok výroby: 1998 
  • Typ motoru: 2,5TDI 
  • Stav km při koupi: 235 000 km 
  • Stav km nyní: 400 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 5 let
  • Průměrná spotřeba: 9,8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 9.4
Všechny poruchy a závady byly způsobené používáním a hlavně opotřebením vozu.Možná je to tím,že auto je dovezené z Německa a bylo s ním zacházeno "slušně"po celou dobu provozu.

Po devíti letech mám na tachometru poctivých 400tisíc km.Přestože jezdím stále naložený na samé hranici nosnosti a kvalita silni a dálnic v česku není valná,tak pružiny se měnily minulý týden a pouze zadní.Přední náprava už tak v pohodě není,čepy zpravidla nepřežijí 50tis. km.Snad největší závada byly ustřižené šrouby na držáku motoru (nový stál 5000,-) a repas alternátoru.

Celkem překvapivé bylo přepálení pojistek ventilátorů chladiče v nejparnějších dnech minulého léta.Pokud se vám rozbliká kontrolka žhavení,buďte v klidu,jen vám nesvítí brzdová světla.Nový spínač stojí asi 350korun,pokud nemusíte mít original a výměna zabere asi dvě minuty.

Spojku sem měnil jen jednou a doporučuji vyměnit všechny gufera,pokud to neuděláte je následná výměna celkem drahý špás.Na brzdy si rozhodně nemůžu stěžovat a myslím tím jak funkčnost,tak životnost,ale chce to jezdit hlavou a totéž platí pro pneumatiky.Na Michelinech Agillis 81 jsem najel 170 tisíc kilometrů.Takže když to shrnu,tak můj T4 mě nikdy nenechal trčet uprostřed dne bůhví kde.

Závady a opravy na autě

Zamrzlá nafta-zatím největší problém.Čepy asi po 50tis.km,alternátor,čidlo teploty chladící soustavy,spínač brzdových světel.
<
Přejít na standardní verzi stránky »