Hodnocení a zkušenosti s autem
Všechny poruchy a závady byly způsobené používáním a hlavně opotřebením vozu.Možná je to tím,že auto je dovezené z Německa a bylo s ním zacházeno "slušně"po celou dobu provozu.
Po devíti letech mám na tachometru poctivých 400tisíc km.Přestože jezdím stále naložený na samé hranici nosnosti a kvalita silni a dálnic v česku není valná,tak pružiny se měnily minulý týden a pouze zadní.Přední náprava už tak v pohodě není,čepy zpravidla nepřežijí 50tis. km.Snad největší závada byly ustřižené šrouby na držáku motoru (nový stál 5000,-) a repas alternátoru.
Celkem překvapivé bylo přepálení pojistek ventilátorů chladiče v nejparnějších dnech minulého léta.Pokud se vám rozbliká kontrolka žhavení,buďte v klidu,jen vám nesvítí brzdová světla.Nový spínač stojí asi 350korun,pokud nemusíte mít original a výměna zabere asi dvě minuty.
Spojku sem měnil jen jednou a doporučuji vyměnit všechny gufera,pokud to neuděláte je následná výměna celkem drahý špás.Na brzdy si rozhodně nemůžu stěžovat a myslím tím jak funkčnost,tak životnost,ale chce to jezdit hlavou a totéž platí pro pneumatiky.Na Michelinech Agillis 81 jsem najel 170 tisíc kilometrů.Takže když to shrnu,tak můj T4 mě nikdy nenechal trčet uprostřed dne bůhví kde.