Zavřít recenzi

Nissan Primera p10 sri

“Auto vhodne pre ludi so spotrovym duchom.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1995 
  • Typ motoru: 2l,sr20se 
  • Stav km při koupi: 150 000 km 
  • Stav km nyní: 158 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 4 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

1
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

4
 

Provozní náklady

10
 

Náhradní díly

10
 
Hodnocení celkem 7.0
Hoci som na primere jazdil malo...lebo sa mi hned rozsypala...som z nou nadmieru spokojny.Jej jazdne vlastnost to je proste parada.Skvele vyvazena na SRi podvozku sa stava z rodinneho auta skoro rydzi sportiak po malych upravach...no financne narocnych...

Neviem aku to ma spotrebu...velmi ma to nezaujima,na spotrebu si prilis nepotrpim...moje predosle bolo 3.5 od BMW a ten mi jedol pri nonstop sportovom mode...hmm...no vela.Jazdil som s nim kombinovane kazdy den a slo to vysoko ponad 20l.

Cize so spotrebou primery som velice spokojny...papa mi to okolo 10l.Cital som na vasich strankach od neviem koho ze tie motory sr20de co mam ja su velmi spolahlive...tak sa trosku smejem.Viem ze to je z mojej strany velmi subjektivne ale zatial ma ten motor o svojich kvalitach prezitia velmi neuspokojil...klakol mi pri 150tis.

No ale soferovat najsilnejsiu SRi Primeru ktoru mam,no bude hotova tak o tyzden,je lahodka...ide ako vlak po kolajniciach v zakrute obieham aj svalnatejie auta a vyskieram sa im.

Ma skvelu akceleraciu a ten vysokootackovy motor...myslim, ze sa to splha az ku 7000otackam a stale to proste akceleruje.
Nemam s nou problem uplne novemu 2l bavoraku vycistit zuby na semaforoch.
Co tam do komfortu..iba predne el. okna, manualny siber a spatne zrkadla,central.
Interier je v sportovom duchu...sedacky,volant,paka....

Z exterieru...seriove lemu prahov,zadny spojler,sportovy predny a zadny naraznik,elektony od nissana...

Celkom pohladne auto uz z fabriky...
Vedel by som si predtavit aj z este trosku silnejsim motorom,tym 150konovim co je v GT..ale proste ten podvozoch je genialny...

Pocul som od par ludi co maju tie SRicka,ze najlepsi model je ten moj z 1995 P10 a ze svoju P11SRi by v momente menili za P10...tak som rad..
Ak to zhrniem tak asi jednoslovny...spokojnost

Závady a opravy na autě

No...hmmm...ked som ho kupoval tak som vedel, ze nieje v najlepsiom stave...kolisali otacky,deravy vyfuk,nefungovali brzdy,absolutne,lahko odrety pravy zadny bok...pri zadnych dverach...ale potreboval som narychlo auto a tak som ho kupil tusim za 250libier...cca 10000Sk.

Po par dnoch sa mi zlomila v strede poloosa,samozrejme pri prudkom pohynani...po jej naprave cca95libier sa mi to stalo o tyzden opat, ale z druhou poloosou,nedala sa napravit, kupil som novu...cca120libier
Motor pracoval nespravne cely cas..iba za studena isiel ako blesk...ved to ma nejakych 132koni ak sa nemylim.

Asi po dvoch mesiacoch mi motor totalne odisiel...
Chybou bolo, ze ten najblizsi piest ku retazi prisiel o loziko ako sa napaja ku klukovej hriadeli.A ojnica bola natolko poskodena ze som predvcerom kupil novu..138libier
Musel som kupit taktiez kompletne vsetky loziska do motora...cize na klukovku a na piesty...hmm niesom mechanik,nepoznam velmi tie odborne nazvy ale v motoroch sa trochu vyznam...tie loziska ma stali okolo 100libier plus samozrejme tesnenie motora a vyfukovych zvodov.

Ked to zhodnotim tak som kupil uplneho srota.
<
Přejít na standardní verzi stránky »