Zavřít recenzi

Renault Megane SEDAN

“Za ty penize to jde..ale priste radeji novejsi :).”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1997 
  • Typ motoru: 1,6 
  • Stav km při koupi: 120 000 km 
  • Stav km nyní: 165 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 roky
  • Průměrná spotřeba: 5,4 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

7
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 7.0
Auto jsem zakoupil v roce 2006 pro pracovni potreby,s tim,ze rocne najede 40 000km min..No auticko to bylo krasne libive, v sedanu s velkym kufrikem.Ale za ten rok a pul co se mnou stravilo se projevilo tolik chyb,ze nakonec jsem se s nim minuly mesic rozloucil.

Vzhelodve je to velmi pekny libivy kousek zvlast v cervene metalize :) Nejen motor 1,6 s 66kw,ale cele auto se muze plne srovnvat s skodovackou Octavkou prvni generace (benzin),pro ktery je to celkem souper,navic daleko levnejsi.

Auto je pohodlne,denne sem s nim jezdil 150km, parkrat 1000km nonstop,ale pote sem nejen ja mel problemy usnout,protoze sedacky jsou opravdu velmi mekke,takze tam telo zapadne a deformuje se...nikoliv aby se poradne pater zpevnila.

Auto jako takove je stare 10let a nikde krom vyfukoveho systemu nebyla stopa po korozi.

Jizdni vlasnosti byly celkem fajn,na to jak to je velke auto,zadne cukani motoru,nebo pomale zahrivani.Auto se nejlepe citilo tak pri 5cce a 100km/h na rovnych dlouhych usecihc pri 2300otackach.

Spotreba se pohybovala prumerne kolem 5/100 coz je velmi dobry vysledek.ale nutno pripocist,ze jezdim vetsinu casu sam,a po dalnicich delsi trasy.

Spolehlivost je o radky vyse hodnocena nemam co dodat,.
3x sem musel vyuzit odtahu.....(praskla prevodovka, spojkove lanko, nefunkcni starter)

Nahradni dily nejsou nikterak drahe....coz je velka vydhoa,protoze na 10let starem aute se kazi kdeco :)


Celkoev jsem byl s autim spokojen a kdybch vybiral opet sedan s 430l kufrem do 100,000kc a spotrebou kolem 5litru..mozna i znovu tento rencek..Momentalne uz jezdim v jine znacce.

Závady a opravy na autě

Za rok a půl s autem bylo najeto cca 45000.-km jak za idealního počasí tak náledí,sněhu apod.Za tu dobu se objevili následující potíže:

* neustalé problémy s těsněním chladiče = únik vody,obzvláště znatelné v létě,při delších cestách nebo táhlých kopcích se moto r začne přehřívat a z chladiče začne miznout voda...nutné dolévat (nakonec to vyřešilo nové těsnění na nádobku) a oprava chladiciho systemu

*brzdove desticky dost trpi v zdejším soleném provozu,po zimě 2006 byly ko a to jezdim většinu času po dálnici (1200)

* tlumiče už pri koupi tekly..následovala výměna (7000kč)

* oprava centralu,ktery nezamykal zadni prave dvere


* v 140 000km se rozsypala prevodovka.(15,000kč)

* auto v 150 000km pravý čep KO

* v 160 000km se rozpadl katalyzátor (8000kč)

* v 162 000km prasklo spojkové lanko (1500kč) - nutný odtah

* v 165 000km naplno projevili problemy se starterem,kde zaoxidovali konktakty,auto nebylo mozne prakticky nastartovat,tyto problemy s s starterem se zacli uz lehce objevaot od 145 000km,ale vzdy stacilo pohnout kablikem co vede ke starteru aby se studeny konktatk chytl.
<
Přejít na standardní verzi stránky »