Zavřít recenzi

Mitsubishi Galant 2.0 sedan

“Žralok!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1999 
  • Typ motoru: 1997 benzin 
  • Stav km při koupi: 146 000 km 
  • Stav km nyní: 154 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 8 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

8
 

Jízdní vlastnosti

9
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 8.2
Auto jsem koupil po prvním majiteli, mělo nalítáno kolem 146 tis.(v ČR)
Přední náprava byla téměř původní, všude to tam bouchalo a klepalo a mělo vůle,takže to byla první větší investice do auta (zatím poslední), po výměně tlumičů, čepů, ramen se auto uklidnilo, a teprve pak jsem zjistil jak je to auto dokonalý (co se týče jízdních vlastností),

Má zadní víceprvkovou nápravu a parádně drží stopu, jízda je spíš měkčí a pohodlnější.

Motor 2.0 benzín 16v 136hp na galanta (1300kg) bohatě stačí.
Krásně se vytáčí až do 6.5tis. otáček a hlavně v kabině není skoro slyšet!
Spotřeba je kolem 8 litrů,ale dá se s tím jezdit i za mín (ale už opravdu na spotřebu)
Co se týče vzhledu, je galant prostě nádhernej ze všech stran, hlavně předek (žralok) se jen tak neokouká a navíc jich u nás jezdí celkem málo takže je lidi moc neznají.

Interiér je podle mě taky moc vydařenej a pěknej vypadá jako novej, nic v něm nevrzá a neskřípe!! Jsou tam kvalitní plasty.
Výbava je perfekní (na tu dobu): 4x erbegy, 4x okna v ele. vyhř. zrcátka v ele. digi. klima, centrál, ABS, atd..

Galant je podle mě spolehlivý a dobře zpracovaný auto, ale má taky svý slabý stránky. -Brzy puchejří zadní lemy (já už je mám celkem fest, takže přez zimu pudou nový)

-řazení jde hlavně po ránu za studena dost ztuha, celkově to řazení je slabou stránkou Mitsubishi,ale dá se na to zvyknout ( nesmíte s tím řadit jak s vytuněným, prorezlým golfem :-)

Mitsubishi Galant je velký pohodlný kvalitní auto za málo peněz!

Závady a opravy na autě

- Vyteklé přední tlumiče

- Vytlučené kulové čepy

- Vytlučené čepy na dvou spodních zadních ramenech (př.nápr.)


- Přední kotouče už byly téměř na odpis (+destičky)

- Baterie už jede z posledních sil, ale má na to právo, je tam původní 8,5 roků!

- Filtry, olej, atd...
Všechny tyto věci jsou spotřební, takže je nepovažuji za závady a poruchy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »