Zavřít recenzi

Citroën Xsara Break

“Pohodlný kočár, co má pár much.”
  • Rok výroby: 2001 
  • Typ motoru: 2.0 16V 
  • Stav km při koupi: 102 000 km 
  • Stav km nyní: 119 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 15 měs.
  • Průměrná spotřeba: 7,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

7
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

9
 

Provozní náklady

8
 

Náhradní díly

7
 
Hodnocení celkem 7.6
Nechci tu popisovat design a tak. Toho bylo napsáno dost. Spíš moje postřehy... V celku jsem s autem spokojený. Je to pohodlný kombík. Neni stavěný na závodění, ale pohodlně se v něm dá, po sklopení sedaček, ve 2 vyspat (stan už nepoužívam :-D). Pobere pohodlně 4 cestující i s bagáží.

Co hodně oceňuju je nakládací hrana v rovině s podlahou kufru, takže se dá použít i jako židle :-). Bál jsem se motoru, že mě "sežere" ale naštěstí se tak nestalo. Běžně jezdim za 7,5 litru, při svižnější jízdě do 8 litrů. Cesta do Vizovic a zpět (cca 400 km) s naloženým autem po dálnici rychlostí kolem 140km/h průměrná spotřeba pod 7 litrů.

Byl jsem příjemně překvapený. Po městě spotřeba samozřejmě roste. Šplhá k 9 litrům. Takže bere jako průměrná 1,6ka.

Závady a opravy na autě

Cca v 110 000 km mi prasklo čidlo tlaku oleje v servu a vytekl ze serva všechen olej. Nevim příčinu, možná jsem o něj někde škrtl, je totiž "pod motorem". V druhovýrobě jsem ho nesehnal, muselo se objednat v Citroenu=1200 Kč. Další věc, co naštve, je nepřesný palivoměr. Někdy, pokud stojim "z kopce", po nastartování ukazuje nula paliva. Pomůže až natankovat.

Další mrzutost je s ventilátorem topení. Pracuje spolehlivě do té doby, než ho člověk potřebuje nejvíc. V létě v městské koloně. Nevim proč,ale jak začnu pojiždět v koloně, vynechává. Pomůže až opět jízda. Kdybyste někdo věděli, co to způsobuje, budu rád za každé info.
<
Přejít na standardní verzi stránky »