Hodnocení a zkušenosti s autem
Co se týká motoru tak jsem vcelku spokojený. Když člověk nejezdí jako Fitipaldi, tak se dá mimo město jezdit i za 6 litrů na 100 km. Průměrná kombinovaná spotřeba je v mém případě do 7 litrů přes léto až do 8 litrů přes zimu na 100 km.
Co se týká motoru, tak bez připomínek a bez závad celých zatím 76000 km provozu. Nejvíce mně zklamala pozinkovaná karoserie a blatníky, které rezavěly. Zavazadlový prostor je na krátkou verzi vcelku dostatečný, i když by mohl být i větší. Výbava vozu je hrozná. Co si člověk nedokoupí tak nemá. V základní výbavě není vůbec nic. Jízdní vlastnosti jsou oproti Š 100 a Š favorit 135 výborné.
Proti předcházejícím typům Fabie sedí na silnici jako přilepená. V zatáčkách i v městském provozu dobrá a bez připomínek. Účinnost brzd vynikající. Co se týká spolehlivosti, tak "zatím jsem nebyl zklamán". Doufám, že to vydrží i nadále. Co se týká ceny, tak v roce 2001 v dubnu jsem za Fabii Clasik 44 kW zaplatil 274 tisíc Kč +/- nějaké drobné.
Do základní výbavy jsem si nechal dodat pouze zástěrky, mlhovky a gumovou vanu do kufru (no ono se tomu říká vana, ale je to spíše vanička a je vysoká cca 2,5 cm). Jsem zatížen na vozy Škoda, ale pokud si někdy koupím jiné auto, tak už to Škoda nebude (za to vybavení a kvalitu je to škoda peněz). Japonci za stejné peníze dávají o 80% lepší výbavu a motory jsou i úspornější).