Hodnocení a zkušenosti s autem
Ačkoliv se jedná již o vůz vyrobený za éry GM, na jeho kvalitách se to nijak negativně neprojevuje.
Podvozek - skvělý kompromis mezi pohodlného svezení a zároveň dostatečného stabilního "posezu" na vozovce při ostřejší jízdě. Auto má velmi dlouhý rozvor, což má pozitivní vliv na dlouhé cesty.
Interier - měl jsem šedý velur na sedačkách, prostředí kolem řidiče černé, plasty velmi kvalitní, obecně má SAAB jako takový vždy interiery velmi podařené.
Motor - dvoulitr "ičko" je základní motorizací SAABů z těchto let a ač jsou u jiných značek takovéhle motory (130 koní) dávány do sportovních modelů na poměry SAABa se jedná skutečně o minimum, které lze do tak těžkého vozu (něco přes 1,5 tuny) dát. Motor není nijak zvlášť pružný a ve vyšších rychlostech se při předjíždění musí vytáčet, aby dosáhl potřebného výkonu a to má za následek dlouhodobou spotřebu přes devět litrů. Na druhou stranu se jedná o prakticky nezničitelnou jednotku bez nutnosti nějaké pečlivé údržby.
Vnitřní prostor - všichni pasažéři mají k dispozici velké množství prostoru s kolem sebe, což společně s maximálně pohodlnými sedáky vytváří vysoký cestovní komfort a ani po velmi dlouhých cestách se necítí člověk unaven, či "rozlámán".
Zavazadlový prostor - naprosto úchvatný, obrovský zavazadelník, dobrý přístup díky hatchbackovému uspořádání a kompletně sklopitelné zadní sedačky dělají z tohoto vozu velmi praktického "stěhováka" pokud je to potřeba.