Hodnocení a zkušenosti s autem
Vlasnim O1 vice jak 2 roky, najel jsem zhruba 60tis.km. Auto je v plne vybave.
Auto osobne hodnotim vzhledove na velmi slusne urovni, bez provokativnich tvaru a spise s vystrednim designem.
Zpracovani interieru je slusne az na nedostatek odkladacich ploch.Kvalita sedadel je taktez velmi solidni.
V zavazadlovem prostoru oproti normalni O1 pribyly vzpery, ktere obcas prekazi pri nakladani velkych nakladu.
Motor:
na motoru byly provedeny rozsahle upravy jako je vymena turba, IC, hadice, vyfuk, sani, vstriky.
Vysledek 1.6bar, 195kW 350Nm na brzde na Jarove.
Motor i pres vesktere upravy hodnotim jako velmi tichy s velmi kultivovanym chodem a spolehlivy.
Spotreba:
ve zakladu 132kW:
mesto 9-11l/100km
okres 7-8l/100km
dalnice 130km/hod 7.5l/100km
na krev po okrskach 14l/100km
aktualni spotreba podle PP na 5.rych. st. pri 3000tis. otackach na plny plyn:24l/100km
upravy 195kw:
mesto 8-12l/100km
okres 6-7.5l/100km
dalnice 130km/hod 7.5l/100km
na krev po okrskach 20l/100km
aktualni spotreba podle PP na 5.rych. st. pri 3000tis. otackach na plny plyn:39l/100km
Podvozek:
pokud je na nem vse v poradku, nejsou vytrhane sb. a volne cepy, ax. tahla, je na hranici umernosti vykonu motoru v zakladu. Obcas se projevuje jeste prijatelna nedotacivost.
po upravach:
naprosta nedostatecnost vsech sb., mala torzni ruhost (kroutici se).
taktez sb.motoru odchazi
Kladu vozu:
-porizovaci cena OV cca 250tis
-kvalitni, vykonny a tichy motor
-prijatelna spotreba
-velky kurf
-slusne jizdni vlastnosti
-snadna upravitelnost motoru a dalsich casti vozu
-velmi dobra cena a sortiment ND
Zapory vozu:
-prilis nizky predni spojler
-podvozek na hranici k vykonu (obvzlaste na nasich silnicich)
-neduhy VW (vahy vzduchu, packy blikacu a dalsi drobnosti...)
-nedostatech odkladacich ploch v interieru
-vzpery v kurfu
Celkove hodnotim vuz jako velmi spolehlivy.V pripade dalsi koupe bych nevahal k jeho opetovnemu zakoupeni.