Zavřít recenzi

Škoda Octavia Eleganc 1,9TDi,77Kw

“Zatial nic moc!”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 2007 
  • Typ motoru: 1,9TDi 
  • Stav km při koupi: 12 km 
  • Stav km nyní: 2 800 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 2 měs.
  • Průměrná spotřeba: 5,5 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

5
 

Jízdní vlastnosti

2
 

Komfort

3
 

Provozní náklady

3
 

Náhradní díly

2
 
Hodnocení celkem 3.0
Nebolo by to zle auto,ale asi som mal smolu.Motor je hlucny.Po dotazoch v servise mi bolo povedane ze to inak nebude je to PD motor.Aj spotreba je sice nizsia ako u dvojlitra ale zda sa mi to viac nez by bolo normalne.MB 220CDi ktoreho som mal pred Octaviou zral menej.

Toto vozidlo dostat na 5,5l/100Km je problem.Ked idem dialnicou 130-140Km/h vezme si cez 6l.Urcite bude mutne v buducnosti pokial ho nepredam motor chipovat.Teraz je to lenive a tazkopadne.Kamarat ma chip na 160 koni a to je ine vozenie.

Najazdil som len 2800Km a zatial ma Octavia ll, nepresvedcila o tom co som cital na roznych recenziach.Kupil som si Eleganca s tovarenskymi doplnkami vcetne 16" elektronov.Viem ze vo svojej triede je to najlacnejsie auto,ale aj tak som cakal viac.Dufam ze po tychto prvych negativnych poznatkoch uz nadobudnem len pozitivne dojmy a vozidlo nebudem nuteny predat.

Závady a opravy na autě

Ano,uz pri preberani zo salonu vysadila elektrika a nesly stierace,svetle,smerovky,atd...Bolo nutne nieco prekodovat na riadiacej jednotke.Po 1000Km zacal drniet vetrak na palubovke pri 3000 otackach motora.Pri 2000Km zacalo svistanie vzduchu priamo do ucha vodica od laveho horneho rohu prednych lavych dveri.

Pri 2500Km zacalo neprijemne rezonovanie v strednej spodnej casti palubovky a to pri 1800 otackach motora a tiez hluk motora sa zvysil asi pri 2500 otackach.

Mimochodom pri 1500Km sa mi rozsvietila kontrolka poruchy kontroly emisie vyfukovych plynov.V servise zavadu vymazali a vraj mam jazdit a dalej sa uvidi.
<
Přejít na standardní verzi stránky »