Zavřít recenzi

Saab 9000 CSE 2T HIRSCH

“Sábík je prostě SUPER!!!!!!”
  • Rok výroby: 1996 
  • Typ motoru: 2.000 turbo HIRSCH 
  • Stav km při koupi: 210 000 km 
  • Stav km nyní: 238 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 6 měs.
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

10
 

Jízdní vlastnosti

10
 

Komfort

10
 

Provozní náklady

5
 

Náhradní díly

8
 
Hodnocení celkem 8.6
Co vlastně k tomuto autu napsat. Měl jsem spoustu jiných vozů, ale Sábík je Sábík. Teď jsem chtěl popisovat, co je na autě dobré a co špatné. Takže jsem se rozhodl, že budu psát o tom, co je na autě špatné. Je to lidská závist. Tohle auto jsme koupili s manželkou z důvodu bezpečnosti a když jsme jej poprvé přivezli domů, tak soused s námi celý týden nemluvil. Auto je vyrobeno v roce 1996, je celé černé, kouřová skla a je na 17 kolech, pneu 225/45. Na zimu jsem na auto dal 16 kola a pneu 205/55. Auto na tom jezdí super.

Možná jenom u těch letním budu uvažovat o tom, že tam budu muset dát širší pneu, protože když jdu na předjíždění, tak to auto gumuje. Ke spotřebě mohu uvést, že vzhledem k tomu, jak je to bezpečné a silné auto, tak spotřeba mě nezajímá. Přečetl jsem si pozorně ostatní receze, a je to jasné. Prostě, jak jsem výše uvedl, Sábík je Sábík a hlavně lidi, co mají tato auta. Byl jsem s manželkou velmi mile překvapen, když jsme jeli se Sábíkem a ostatní zdravili.

Okamžitě jsme pozdrav opětovali. Tímto bych se také chtěl ostatním Sábákům omluvit, že když uvidí v okolí České Kamenice černého Sábíka, který nepozdraví, tak to je pouze z toho důvodu, že se kochám jízdou kolem 150 až 200 km/hod. Vždy po projetí kolem dalšího Sábíka pouštím varovné blikače.

Závady a opravy na autě

V současné době autíčko potřebuje vyměnit rozvodo-vý řetěz ( chtěl bych tímto poprosit o radu, jak na výměnu - předem moc díky ) a na levém zadním kole čidlo na ABS.

Toto nejsou poruchy, to se musí dělat u každého auta. Jako jedinou poruchu jsem objevil chrčení něčeho ( pravděpodobně relátko ke klimatiza-ci ) pod přístrojovkou. Jakmile bude tepleji, tak si s tím poradím. Kdyby měl někdo problémy se spouště-ním klimatizace, tak je to u řemenice, pod kterou je odstředivá spojka a ta se občas unaví.

Jinak je auto SUPER !!!!!
<
Přejít na standardní verzi stránky »