Zavřít recenzi

BMW 325 i E36

“Auto na které budete dlouho vzpomínat.”
Foto 1 / 1
  • Rok výroby: 1991 
  • Typ motoru: 2500 
  • Stav km při koupi: 133 000 km 
  • Stav km nyní: 156 000 km 
  • Způsob řazení: manuál 
  • Status vozu při koupi:
  • Jak dlouho auto používáte? 1 rok
  • Průměrná spotřeba: 10 l/100 km

Hodnocení a zkušenosti s autem

Spolehlivost

9
 

Jízdní vlastnosti

7
 

Komfort

6
 

Provozní náklady

6
 

Náhradní díly

9
 
Hodnocení celkem 7.4
Koupil jsem BMW E36 325i, jelikož jsem chtěl rychlé auto. Vše vypadalo skvěle za tu cenu naprosto parádní. Ze začátku jsem se bál zadního náhonu ale diferenciál měl malou svornost, takže se auto utrhlo jen při razantním sešlápnutím plynu. Po nějaké době jsem přišel na pár dětských nemocí, jelikož je to 91 ročník tak trošku rezl nad blatníkama, ale pokud si nekoupíte rok 95 a výše tak se na nějakou tu rez připravte. Byl to typ motoru bez vanosu s ostrýmy vačkamy, ale větší spotřebou. Časem začalo blbnout centrální zamykání a občas nešlo stáhnout okno či se zaseknul zámek kufru. Ale jízdní vlastnosti byly skvělé.

Člověk nemusel skoro řadit jelikož to mělo kroutící moment 245 Nm, na 4 převodový stupeň se dalo jed 40-160. Do ted jsem ale nepochopil jak je to možné, že se ten motor tak rychle ohřál. Než jsem dojel na benzinu asi 1200metrů tak byl připraven na ostrou jízdu. Vysvětluji si to tím, že je to šestiválec ale je to jen moje doměnka. Seriový zvuk motoru je trošku sportovní a při montáži zadního sportovního tlumiče je silně návykový. Motor se probouzí k životu od 3000 otáček a táhne až do 6500 otáček.

Takže při jízdě na dálnici rychlostí jen 110 máte motor probuzený a cítíte tu sílu pod vaší nohou. Bohužel brzdy na tom už tak dobře nebyly a po výměně neoriginálních kotoučů a destiček se nic nezměnilo. Řazení šlo krásně, ale třetí převodový stupeň občas vyskočil při puštění plynu. Díly jsou levné a dostupné ničeho se nebojte. Ten samý motor se dá sehnat za 10 tisíc. Řízení bylo v naprostém pořádku posilovač odváděl stoprocentní práci a jízda s tímto vozem byla vždy zážitkem. Spotřeba se pohybovala od 8 litrů po rovinkách s konstantní rychlostí, až po 13litrů po městě či horách. Průměr byl 10 litrů a vždy mě v nádrži něco zbylo.

Závady a opravy na autě

Auto nemělo žádné vážné poruchy.
<
Přejít na standardní verzi stránky »