Hodnocení a zkušenosti s autem
Auto jsem zakoupil nové v květnu 2007. Nyní je leden 2008 a mám najeto 36tis KM. Auto je parádní, nestěžuji si na nic, kromě dvou věcí:
- až nyní při první zimě jsem zpozoroval, že po nastartování auta nelze zapnout rádio (original, s MP3). Prostě nejde vůbec. Musím jednoduše odpojit celý kontakt z baterie (stačí třeba "+ kontakt"), a opět připojit. Tím se rádio znovu probere a jen zadám kód a jede se dál. Poprvé jsem s tím byl v servisu, kde mi poradili toto. Ale říkali, kdyby se toto opakovalo, ať je navštívím a něco s tím provedou. Nejspíš výměna rádia. Tak tam příští týden asi zajedu....
- druhá věc: stalo se mi, že mi zničeho nic nešlo plynule stáhnout okna na jeden zátah až dolů. Vždy to zastavilo po asi ujetí dráhy 5cm. Musel jsem opakovaně mačkat spínač, až se uzavřela úplně: V tomto stavu také nešlo samočinné zavírání oken při zamykání auta (já tam tuto funkci mám a jinak normálně funguje). Kupodivu toto samo odeznělo asi po týdnu mého rozčilování se s okny. Asi se to napravilo tím, že jsem kvůli rádiu musel asi 6x odpojit baterii. Nyní to je zase O.K.
Také jsem si již zvykl na funkci samočinného rozsvěcení světel po startu a samovypínání po zhasnutí motoru. Je to parádní věc, ale do té doby, než jsem musel měnit obě žárovky H7 (elegantně ustrojen na benzince na dálnici kdesi u Plzně). Obě praskly zároveň. Náhoda asi.... Prý jsou to žárovky se zvýšenou svítivostí a se zkrácenou životností. Ale já jsem při každém startu zpozoroval, že po naskočení motoru se vyhoupne nad 1000 otáček a při pozorování na stropním světle je vidět, jak se rozsvítí na maximum a poté se ustálí svítivost na normál. Usuzuji, že alternátor dává do elektrosítě auta dobrých 14V, než se zapojí ty regulační a logické obvody a začnou regulovat nabíjení. A v tomto momentu dostávají halogenky parádní šok, a ještě k tomu jsou ledově studené! Není divu, že prd vydrží. Jednoduchý závěr: I když mám fukci samorozsvícení aktivní, tak jsem si zvykl přepnout na parkovačky a pak zhasnout motor. Potom po startu zase pootočím na svícení a jedu. Jsem domluven v servisu, že mi za 2500,00 Kč dodají časově spínané relé, aby to zapnulo světla za pár sekund, a né hned po startu.
Jinak auto jezdí skvěle, jezdím hodně do zahraničí a dálky, po dálnicích s tím jedu až 210 km/hod. a otáčkoměr až nadoraz!!!! Škoda, že tempomat je jen do 200km. Ale i tak je to paráda!!!
Závěr: Za tu cenu je to fakt výborná volba!!!!! Já mám v autě přepážku N1, takže bez DPH a s akční slevou, co ještě stále frčí, jsem dostal auto za 336 000 Kč !!!!. To ať se jdou ostatní autosalony "bodnout". Pardon. A to mám výbavu Dynamique s metalízou a rádiem MP3, loketky všude (i vzadu), klimatizace, hliníková kola 16"/215/55, kliky a hagusy v chromu, mlhovky, kožený volant a řadící páku také v kůži, elektricky stahovaná okna komplet všude, temponat a omezovač rychlosti, gumové koberce všude, plastovou vanu v zavazadlovém prostoru, atd.