BMW 525 E34 - 525TDS
“Každý starý auto má poruchy”
- Rok výroby: 1993
- Typ motoru: 2497
- Stav km při koupi: 318 000 km
- Stav km nyní: 354 000 km
- Způsob řazení: manuál
- Status vozu při koupi:
- Jak dlouho auto používáte?
2 roky
- Průměrná spotřeba: 9 l/100 km
Hodnocení a zkušenosti s autem
Je to kombík takže je to praktický auto.Na jízdní vlastnosti si nemůžu ztěžovat, jezdí se s tim krásně.
Chvílema je to i živý auto ale zdá se mi že už to není co to bývalo. Kdyby se tam každou chvíli něco nekazilo tak bych byl moooc spokojenej.
Příští auto bude ale zase BMW a to E39,protože se prostě nedá jinak.Každopádně už ale nejdu do nafty,za prvé se to už nevyplatí při dnešních cenách poku nemáš přísun levný nafty a za druhý je s nafťákem o dost víc starostí.
Závady a opravy na autě
Téměř okamžitě po koupi generálka čerpadla 4500,-Kč jelikož z něj prosakovala nafta a samozřejmě výměna oleje a filtrů, několikrát prokluzoval klínový řemen - čili auto nedobíjelo a vodní pumpa málo tlačila takže nutný odtah jinak bych auto uvařil a to je u 525 TDS konec, léto 2007 několikrát nešlo nastartovat načež začla svítit oranžová kontrolka vstřikování, asi pětkrát jsem musel auto roztáhnout, po měsící se problém nějak záhadně sám vyřešil a kontrolka zhasla.
Na dálnici asi ve 160 za deště prasklo táhlo stěračů takže sranda - oprava samo domo provrtáním kloubu a sešroubováním. Vada na el. stahování okna řidiče(prdly nýty motorku takže okno nestahovalo až nahoru,padalo a do auta se linuly zvuky větru z venčí),vůle v řízení, výměna všech ramen protože už neskutečně bouchaly po přejetí jakékoli nerovnosti.
Z levé zadní části kufru se začli linout rány(jakoby ve sloupku bylo kladívko),důvod zatím nezjištěn. Nyní se potýkám se špatnými teplými starty a stalo se že jsem vůbec nenastartoval,musím čekat dokud motor nevystydne(nejspíš rozdělovací hlava na čerpadle)